Leta i den här bloggen

tisdag 23 augusti 2011

Fullt ös

och till hälften medvetslös ...

Morgonen började med en total överraskning - helt plötsligt blev jag certifierad taxichaffis efter att en dotter försovit sig (varför heter det FÖRsovit sig när det egentligen är så att man ÖVERsovit eller POSTsovit sig ... Ja, post betyder ju som bekant "efter" och "före" heter pre - fast nu snöade jag nog in lite för länge "där" tror jag visst ... nä, nu går vi vidare va?)

Sedan bar det iväg på X antal möten - några trevligare än andra!

Vidare på alldeles för många måsteärenden och sedan hann jag knappt slå ner hängändan i insutten soffan - för då hade jag tre mail från före detta klienter (självklart svarade jag)

Hopp och hej och på med träningskläderna ...

Eftersom det är "don efter person" som gäller, så tränade jag "galet" hårt och om jag aldrig någonsin har förstått att jag har något som heter gluteus maximus (rumpa) så förstod jag det redan under träningen - och för att inte tala om hur förstående, vis och intelligent jag kommer att vara i morgon!!!

Orkar verkligen inte runt i kväll ... men i morgon får ni STÅENDE ovationer från någon som förmodligen inte SITTER och kommenterar!



... kul att man är på första plats "någonstansiallafall"


17 kommentarer:

  1. Och jag är på första plats HÄR!

    SvaraRadera
  2. ... kul att man är på första plats "någonstansiallafall"
    :-D

    SvaraRadera
  3. Kan inte tänka mig att det existerar ngt hängarsle. Fastoch fin är nog en bättre beskrivning. Kram

    SvaraRadera
  4. Hahahaha... kul att jag också skriver om hängarsle just idag! :D

    SvaraRadera
  5. sv: ZZZzzzznällt av dig att titta in. Zzzz...
    :-D

    SvaraRadera
  6. Du borde ta ett kort på ditt "hängarsle" som bevis. Ja att det är som du säger. Med all din träning borde det vara tvärtom,hehe...oavsett så vore det kul med en bild på Stattinskys baksida...aj! slåss inte..
    Kram o pööss!

    SvaraRadera
  7. Härmapa:) Det där ÖVERsovit sig har jag använt i ett par år :-D
    Kraaaam och ingen spark i hänget i säng...

    SvaraRadera
  8. Har oxå PREsovit mig lite idag...skjuts? Pliiis!
    Godmorgon och en kram!

    SvaraRadera
  9. Vrken först eller sist men önskar en bra onsdag!

    SvaraRadera
  10. Jag blir alldeles trött av att läsa.... Och jag som ska ta cykeln till jobbet och jaga små barn.... Hur ska de gå!
    Lycka till med stående!

    SvaraRadera
  11. Haha vilken fjäder i hatten att komma först på det sökordet :D

    SvaraRadera
  12. Godmorgon söta du! Jag har träffat dej in live och jag såg inget hängasel.. Ha en bra dag! Morgonkram!

    SvaraRadera
  13. Ja men du vet det skall kännas att man lever när man tränar ;)

    SvaraRadera