Leta i den här bloggen

tisdag 5 april 2011

Skitviktiga nyheter

om en kvinna som besökte en mindre kursgård i Ångermanland
för att genomgå en "Hawaiansk tarmreningskur" ...

Kruxet var bara att det inte fanns tillräckligt med toaletter,
så hon fick helt sonika och på ren svenska
dra ner byxorna och skita ute på gården inför de andra deltagarna!

Skitviktigt vetande!

Jaja, skitnyheter är också nyheter,
men jag tänker definitivt inte berätta att jag är född ångermanlänning,
den hemligheten tar jag med mig - till "hemlighuset"!




20 kommentarer:

  1. Hahaha, läste att det inte fanns tabletter och fattade ingenting! Varför skulel hon skita inför alla bara för att hon inte fick tabletter?
    Knappt vaken verkar det som!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag bloggade också om den här skitnyheten, fast igår kväll. Man tar sig för sin panna... Varför var hon tvungen att skita på gården, kunde hon inte åtminstone ha gått undan nånstans???

    SvaraRadera
  3. Min fråga är: Varför vill man gå en Hawaiansk tarmreningskurs?
    :-)

    SvaraRadera
  4. Få se....Ångermanland...var ligger det? ;)
    Ja...jag läste det där.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Ångermanland, ja där har jag bott några år. Skitfint med Ådalen!

    SvaraRadera
  6. Eeeeeee det där luktade riktigt orent! Stackar quinna hon måste vara "skit"arg nu =)

    SvaraRadera
  7. Snacka om skitsnack, tarmrensningskurs,vem farao behöver det,hehe...

    SvaraRadera
  8. Ja men och tänk vad man kan tjäna pengar på och få skadestånd för... hahaha jag slutar nog aldrig att förvånas över människor.

    SvaraRadera
  9. Nöden HAR ingen lag, så är det...och det fullständigt skiter nöden i!
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  10. Men att vara ångermanlänning är väl inte samma sak som att skita i det fria med publik *ler* åg att du känner min gamle trumpetlärare.... Den berömde Stålhand *ler*

    SvaraRadera
  11. På ett sådant ställe borde dom väl ha gott om toaletter :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. TOMTAN:
    Åh, har du också spelat för STålhand? Jag gick i skolan med hans barn också :-D

    SvaraRadera
  13. men guu va äckligt å så (skit)dåligt av dem som ordnade en sån (skit)kurs

    SvaraRadera
  14. UÖRK!!

    Hoppas du haft en skitfin dag:-)

    Kramar

    SvaraRadera
  15. yaschhhh..fy att behöva bajsa inför alla andra..det var inget försenat aprilskämt då ?

    ha det bäst fina du <3
    kramisar

    SvaraRadera
  16. Visst sjutton måste ta och ändra din länk så jag slipper gå igenom den gamla... Ja, på tal om helg hade vi ju en riktig skitsådan!!

    SvaraRadera
  17. Men stackars.. Det måste väl ha funnits någonstans att gömma undan sig lite när det pockar på så att säga. Hemskt att behöva göra det inför alla!!

    SvaraRadera
  18. Hahaha, stackaren. Den resan kommer hon att minnas för livet;)

    SvaraRadera