Leta i den här bloggen

tisdag 5 april 2011

Här funderas det



13 kommentarer:

  1. FÖÖÖRST!!!
    Jag tror det...
    Så MÅSTE det vara.
    :-D

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Köp en roddmaskin du :-)

    SvaraRadera
  3. Haha... den var bra, tog nån sekund innan poletten föll ner :)

    SvaraRadera
  4. Eller så hoppar du över träningen i dag :)
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  5. Låter som en utmärkt idé! =) Kram och ha den bästa tisdagen

    SvaraRadera
  6. Weehooo!!!
    Min dag är räddad - först, störst och vackrast! Nåja... Först i alla fall.
    :-)

    SvaraRadera
  7. Sitt inte för länge i lugn och ro.Det är aldrig bra ..Tisdagskramen!

    SvaraRadera
  8. hahaha FYNDIGT! :D tog halva dan (läs 30sek) innan jag fattade ;)

    SvaraRadera
  9. Och inte bra för plånboken! Kram!

    SvaraRadera
  10. Om du tänker lata dig så sitter du nog skönare i en fåtölj än på en roddmaskin.. Men vill du träna så är roddmaskinen skitkul!! Jag låtsas att jag sitter i båten på vattnet, känner solen i ansiktet och hör plasket i vattnet för varje roddtag.. :)

    SvaraRadera
  11. Men blir det av då, hemmavid?

    SvaraRadera