Leta i den här bloggen

måndag 21 mars 2011

Va fasen hände?

I går morse när jag vaknade sved det rejält mellan fingrarna.

Det blev värre och värre under dagen och
på kvällen hade jag många, många blåsor mellan alla fingrarna och handflatorna var också nerlusade med dem.

Ovanpå handryggarna var det flammigt och rött ...

Det var en enorm stickande känsla - som när handen domnat och "vaknar till liv" igen, och jag hade svårt att överhuvud taget få dem att fungera!

Idag är det mycket bättre ...

Kanske är det 100-kilosklumpen med oro i magen som är orsaken,
den som finns där på grund av att
endast en halv lön betalas ut denna månad
och att en A-kassa inte kommer förrän i slutet av april?

Någon som haft samma symtom ... ja, alltså med händerna och inte den där halva lönen?




7 kommentarer:

  1. Fy, vad läskigt!
    Ska inte läkarvetenskapen få säga sitt??? Tycker det!
    Jag förstår din oro!
    Har aldrig hört talas om något liknande.
    Lycka till-kraaaaaaam

    SvaraRadera
  2. näfy! de där stickningarna lät sjukt obehagligt. låter som du fått massa stickor. det skulle du naturligtvis ha märkt men ÄNDÅ!

    God eftermiddag! :)

    SvaraRadera
  3. Fy vad läskigt.
    Aldrig råkat ut för detta fenomen. Men klart det kan ha med ditt allmäna mående att göra.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Går det inte bort snabbt så tycker jag du ska slå en pling till VC.
    Det är ju inte konstigt om kroppen reagerar när du känner dig stressad.
    Bamsekramizzzzzz

    SvaraRadera
  5. Brukar få lite konstiga prickar och småblåsor som kliar som attan, men inte nått sånt där! Otäckt!

    SvaraRadera
  6. Kroppen gör de mest konstiga sakerna när man bär en inre stress, allt för att få en att förstå att man måste göra något..... Visst låter det klokt för att komma från min;-)

    Kan annars meddela att nya chefen visat sig på CP fler gånger än vad den förra gjorde på hela tiden. Idag kom han med hande i bandage, men lika glad och trevlig för det.

    KRAMS

    SvaraRadera
  7. Du har inte plockat brännässlor? Tvättat håret med ett nytt schampo? Alternativt bytt tvål, diskmedel eller annat?

    Du kanske redan blivit av med det eller sökt hjälp. Det låter i allafall inte som något jag själv upplevt eller hört talas om.

    SvaraRadera