Leta i den här bloggen

fredag 1 oktober 2010

Ibland känns det gott med lite uppskattning

Jag brukar vanligtvis inte sätta in Bloggawarder på min blogg!

Men eftersom jag både känner mig glad och stolt (över vilka som nominerat mig) OCH har Saharafeber i mitt bloggande så fylleri ... nä, fyller jag ut denna fantastiskt intressanta (???) blogg med awarden från Krönikören och Sand mellan tårna

Krönikören är en ny bloggare som jag pecis har börjat "uppvakta" och minsann har hon inte besvarat mitt frieri, eller om det var tvärt om? ... man kan ju inte komma ihåg allt!?!?

Nygammelvännen Sand mellan tårna gjorde slut ett tag men har nu tagit sitt förnuft till fånga och delger mig/oss alla de tokigheter hon och goa familjen hittar på!

Nu kommer jag knappt ihåg vad som krävs, jo just ja ... bilden, awardbilden ...

Sedan skulle jag visst skriva vilka tre personer som står mig närmst ...

* JAG SJÄLV ... ja, jag är med hela tiden och kan liksom inte smita iväg utan att JAG också alltid är med (sabla enerverande)

* Barn ett och barn nummer två - oslagbara

* Mina underbara föräldrar, som själva blev föräldrar som 16-åringar och fortfarande håller ihop efter 57 år ...

Så skulle man sätta in en bild man gillar, men det gillar inte Metro för dom säger "nej" till det just nu ... suck ...

Sedan var det "skickavidareuppgifteriet" som skulle avklaras ... och INGEN behöver göra det, men jag vill gärna lyfta några bloggar!

Ama da casa som är världsbäst på att vränga ord och som får mig att tokfnissa och asgarva med sina foton och sitt ordvrängeri

Ulrika som jobbar på macken men som borde ha en egen spalt i någon känd dagstidning eftersom hon är så fantastiskt underfundig!

Carina och Camilla för att de bor i det vackraste landskapet och rapporterar roligt och trevligt till mig som utvandrat

... för att inte göra det här inlägget kilometerlångt får någon sätta stopp för detta ... och det gjorde precis Gösta Kattfan eftersom han helt oprovocerat bet mig riktigt hårt i foten ...

Och nog kan man väl sätta tummarna under hängslena när man får till ett så långt inlägg om "ingenting" när man har lite blogg tork ...hrm .. har annat att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar