Leta i den här bloggen

lördag 18 april 2009

Hoppsan

.... då var man inte bara veterinär, blivande kokboksförfattare och konstexpert.... Nä, nu är man tamejtusan bowlingchampion också, jajamen!

Jodå minsann... vann första matchen på genomtänkt teknik... "håll dig på banan". Förlorade visserligen den andra matchen men det berodde naturligtvis på extrem otur och att jag ju faktiskt bara hade ett kikarsikte, vänstran var suddig trots istoppad lins .... vad gör man inte för idrotten?

Italiensk buffé så nu klarar jag mig fram till måndag! Tack MVG för kanontrevlig kväll!

Ögat bättre men långt ifrån bra. Tack för alla "tycka-synd-om-kommentarer"!

Brukar vanligtvis inte sätta in awarder på min blogg, men tänker göra ett undantag! Hittade denna hos Lena:

"Stattinskan: För att hon helt enkelt är bäst och roligast"

Men ojsan vilken träffsäker beskrivning ;-)

Nu måste jag snurra runt! Har inte kunnat det idag på grund av oskarp synskärpa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar