Leta i den här bloggen

lördag 18 april 2009

Bedragen

vishet ....

När dumheten bedrar visheten vaknar man klockan fem en lördag morgon med igensvullet,  rött och värkande öga ...

Haft mina dygnetrunt-linser på övertid ... mycket övertid ... och nu sa det vänstra blå ifrån ....

Då jag har så starka styrkor måste linserna beställas... inget man har i lager ... Lathet, dumhet och snålhet skickar mig till ögonakuten idag!

Nu tror ni kanske att jag fiskar efter lite "tycka-synd-om" ...

JAAAA, det gör jag ....

Hur trevlig lördag blev detta? Inte fasiken går det att bowla när man knappt har ledsyn utan linser? Fast å andra sidan har man ju nått att skylla på om man förlorar. Inget ont som inte har något gott med sig ....

Stavfel och andra knepigheter får ni stå ut med för jag kan inte läsa vad jag skrivit!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar