Leta i den här bloggen

torsdag 19 mars 2009

Whiskey eller konjak?

Idag är det ju fredag... jag har ju semester resten av veckan medan ni andra sliter i anletes svett!

Här ska minsann firas, två dagar semester!!!... tycker om whiskey, inte lika mycket om konjak men det går ner om det förstnämnda inte finns.

Störtade till kylskåpet för att undersöka "resurserna" och än hur mycket jag flyttade på rödbetsburkar och inlagd gurka fanns inte denna ädla dryck tillgänglig i mitt kylskåp. Fick helt enkelt göra den nyttiga varianten.

4 apelsiner, 6 äpplen och 4 små morötter rätt ner i juicemaskinen.....

Hade varit gott med en skvätt konjak i detta, men får man inte det bästa får man acceptera andraplatsen....

Förstod efter mitt rotande i kylskåpet att jag har ytterligare en sak att delegera i morgon.... KYLSKÅPSRENS! Håll tillgodo kära dotter... jag har räddat din dag och skaffat sysselsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar