Leta i den här bloggen

lördag 21 mars 2009

Dejtar serru´

I går blev jag utbjuden på lunch, gratis är riktigt gott. Sedan blev jag dessutom berikad men en biljett till Bob Dyland nästa lördag och i trevligt sällskap.... Jag har tydligen spelat i rätt tonart!

I kväll lägger jag manken till och visar oanade kockkunskaper och schasar ut gökungarna på diverse aktiviteter. Fick muta dottern med lite frisyrfix, men det gick alldeles utmärkt... hon är inte så svårövertalad. Nu har jag dessutom tillgodo av "pill i håret" eller några minuters hårborstning som fungerar både som terapi och avkoppling för min del.

Sonen behövde jag inte muta eller hota... han hade bestämt andra aktiviteter sedan innan, mer eller mindre hälsosamma.... men det hade moderkakan full förståelse för en kväll som denna...

Återkommer med "smaskiga" detaljer..

Ha en riktigt trevlig kväll alla goa och glada som gör min dag!

Kramas

Bilden lånad från livinginamsterdam.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar