Leta i den här bloggen

måndag 25 juni 2012

Lika intressant

som tidigare i veckan, fortsätter jag idogt att berätta om allt glamoröst som händer i mitt flashiga liv.

Gissar att ni redan är inne på min blogg tre, fyra gånger per dag - bara för att ni behöver bli road och underhållna .. ja, kanske till och med lite peppade att sträva efter samma intressanta liv som jag har :-)

Nu till kvällens event blogglovers - håll i er, spänningen är stor


Ja, Herre Gud - vad skulle ni ha gjort utan mig?



19 kommentarer:

  1. Ha, ha så klart är jag inne o kollar regelbundet och har fortfarande inte hämtat mig från inlägget den 9 juni. Går tillbaka då och då för att få en hjärtevärmare.
    Ja, vilket spännande liv man lever, när en av höjdpunkterna är att kolla om posten hamnat på hallmattan när man kommer hem :) //Moi

    SvaraRadera
  2. MOI: Underbart att få ha varit med om att ha fyllt på "livsnerven"! Ännu skönare att veta att det är ABSOLUT sant - jag har ju för böveln träffat dig! Kommer så väl ihåg när vi gick genom stan och du gick igång med dina historier, humor och underfundigheter! Ja, jäklar säger jag bara!

    SvaraRadera
  3. Jag väntar med spänning på nästa intressanta inlägg ;)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. ett litet tips. Autogiro. sen kan du ha tid över till annat trevligt. Kram

    SvaraRadera
  5. Gahh, det där sysslade jag oxå med i kväll, det var inte kul...

    SvaraRadera
  6. Ja just ja---det där hade jag förträngt ;)

    SvaraRadera
  7. Inlagda sen länge....fast lönen har inte kommit så dom är inte dragna än....Funderar på att skita i att betala dom och ta en resa till värmen i stället ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt Du är vanlig precis som oss andra. Ibland har jag undrat när jag hittat dig i tvättstugan på lördagsmorgonen
    Sköt om dig
    Kram

    SvaraRadera
  9. Du går onekligen från klarhet till klarhet!

    SvaraRadera
  10. Hoppsan det var ett gäng papper som gör dig jätteglad,,eller???.Kramen.

    SvaraRadera
  11. I min iver glömde jag säga; Krya på dig stackare. Men av två onda ting är det bättre att vara sjuk när det regnar (eller?)
    Min förutspådda (?) förkylning har ännu inte kommit, men det lär den göra FÖRR eller SENARE.
    Kram (och tack)//Moi

    SvaraRadera
  12. Jag blir så inspirerad att jag bestämt kommer att härma dig på en punkt här :)

    Vet du förresten om det är många som heter Stattin? Såg att jag har en kurskamrat i ena sommarkusern som heter så och undrar om det kanske kan vara nån släkting till dig?

    Gomorron.

    SvaraRadera
  13. Ja..vad hade vi gjort utan dig? ;)
    Läser Husfruns kommentar och kom på att jag också känner en Stattin,här i Ö-vik. Är det någon släkt till dig?
    I så fall är VI släkt. För den Stattin som jag känner är gift med min kusin :)
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Vi har autogiro på allt, och går man inte in och tittar på internetbanken så behöver man inte oroa sig så mycket ;-)

    Gomorron!

    SvaraRadera
  15. ser att det är just från dom roliga bolagen du får kärlekbrev ifrån

    SvaraRadera
  16. Usch ja, det där höll jag på med i går morse när regnet vräkte ner. Allt är upplyftande...ibland får man lust att sopa dom där pappren under mattan..
    Kram och krya på dig*

    SvaraRadera
  17. Tack för att du upplyser mig om att det är glamouröst att betala räkningar. Jag har aldrig sett det på det viset, men jag ska genast prova!

    SvaraRadera
  18. usch ja, det är så dags...

    SvaraRadera
  19. Räkningsdaaaaaaaaaaaags!

    Huanamej!

    Återupplivningsförsök sker! Phfu..

    SvaraRadera