Leta i den här bloggen

lördag 18 februari 2012

När TVÅ blir ETT

Nån måtta får det väl ändå vara?

Jag ledsnade faktiskt på två stycken i min närhet som rumsterat hos mig ...
Att ha var sitt eget krypin i min lägenhet och ändå ha mage att må dåligt???

Så jag agerade lite äktenskapsmäklerska och presenterade de två för varandra och tvingade dem att dela rum
 ... och kolla bara så bra de trivs tillsammans!


... de har redan börja komma överens och producerar små avkommor


Lite favorisering har jag också sysselsatt mig med. Jag har öst min kärlek över vissa medlemmar i den här familjen ...

Paltorna kläderna har fått lite spabehandling och har fått ligga i bubbelbad med diverse välgörande medel och nu är de skrynkelfria, väldoftande och rena efter särskilt kärleksfull behandling.


Jamen då så ... då vet ni vad jag har fyllt agendan med ...
Ni då?








17 kommentarer:

  1. Kom på att jag måste ner och hänga tvätt....

    SvaraRadera
  2. Men som du kan fixa till det. Helt otroligt. Här växer inget grönt i detta huset.....

    SvaraRadera
  3. Jag har suttit ute på terrassen i bikini och läst. Tänkte du ville veta det :-)
    (Men VADDÅ? Du FRÅGADE ju!!! ;-) )

    SvaraRadera
  4. Shoppat och tittat på konst!

    Så det var du! Hamnade hos dig på FB i stället.

    SvaraRadera
  5. Taktikvilat i soffan, stickat, promenerat till affären, kokat potatis.... Och nå mer tänker jag inte göra idag!

    SvaraRadera
  6. Nån äktenskapsmäklare har jag väl inte varit idag. Men spabehandling har även mina kläder fått idag :)
    Kram och go'kväll!

    SvaraRadera
  7. Jag har tränat på det där att inte göra någonting...får väl se hur det går med det ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. öns´kar dej en mysig kväll:)

    SvaraRadera
  9. Det där med prinsen, äntligen en förklaring på hur det gick till. Det var det som hände helt enkelt.

    SvaraRadera
  10. se där hur det går då man kommer för nära varandra ;)
    Vilket stort hjärta du måste ha. Först att du var så snäll med blommorna och sedan dina kläder.
    Helt fantastiskt! ;)
    vad jag gjorde igår..nänä...det får du läsa själv ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Här diskas det...burr...men det får väl gå ;)
    Jo..vardags-sysslor är inte kul...men det är skönt när det är klart.

    SvaraRadera
  12. Trodde först det var Hebbe och mej som du försökte tussa ihop, eftersom han har varit extra påstridig mot mej ett par dagar.

    Gjorde lite shopping igår, eftersom både kyl och frys behövdes fyllas på.
    Idag får tvättmaskinen jobba på lite, och sen hade jag tänkt diska. Men det blir i eftermiddag

    mvh

    SvaraRadera
  13. Jag har lekt med tanken att städa och man säger ju att tanken räknas?!
    Kram.

    SvaraRadera
  14. Man får gratulera till tillökningen i hushållet. Hur gör man? Mina bara vissnar ner och dör.
    Ha det bra

    SvaraRadera
  15. Du har nog en del att lära ut... till oss som aldrig lyckas med förökningen, hihi...
    heanku

    SvaraRadera