Leta i den här bloggen

tisdag 28 februari 2012

Jag går inte på det där med

REKLAM

Jag har inte speciellt mycket åldersnoja heller och inga uttalade schizofrena drag när jag inte riktigt känner igen den där trötta rynkiga människan jag möter i spegeln varje morgon!

Närå, jag blev helt enkelt överfallen av den där kriminella "Slösa" som faktiskt slängde ner två dyra och totalt överskattade krämer i min shoppingbag idag ...

Oj, vad jag kämpade emot och försökte prata "henne" till rätta, men hon vann och jag blev fattig fattigare!

Närå, sånt där skit skulle jag aldrig köpa frivilligt ...


Men efter att den där illvilliga Slösa intog mitt förnuft får jag väl motvilligt erkänna att jag - inte har en enda rynka mindre - men är len som en barnrumpa i den där regionen där både näsa, ögon och kakhålet sitter!

5 kommentarer:

  1. Låter lovande :) Slösa kan komma till mig för jag har en helt tom plånbok ... he,he,he!

    SvaraRadera
  2. Slösa besöker mig alldeles för ofta ;)...kram

    SvaraRadera
  3. Att man aldrig lär sej...smörjer in mej varenda kväll och inte en rynka mindre på morgonen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Om man äter tillräckligt och motionerar lite så blir man så rund i ansiktet att rynkorna spänns ut. Ama-tips.
    :-)

    SvaraRadera
  5. Nej några förre rynkor har inte jag heller sett men det verkar som om ålderförloppet stannar upp på obestämd tid.
    Vi får väl se ett före o efterfoto på huden hoppas jag. Så gör dom i reklamen
    Ha en fortsättning på dagen

    SvaraRadera