... mitt mobila bredband - det här går liksom inte längre!
Tur i oturen är i alla fall att min "gamla trotjänare"
visar ett meddelande om att han (lappen) är frisk men att
"USB-enheten som är ansluten fungerar felaktigt"
(bredbandet)
Lång näsa till Telenor sopprot support - det är alltså INTE min dator som felar utan det bredband jag köpte av dom - det som fick lagas innan det kunde användas för första gången, men som ändå var trasigt när det återvände till mig efter ett par månader på verkstaden.
Gomorron
Hoppas det ordnar upp sig...kram
SvaraRaderaHoppas det löser sig snabbt och smidigt. Men den där långa kranen känns rätt så go ;-)
SvaraRaderaGo´morron!!!
SvaraRaderaHoppas det ordnar sig nu. Men så är det väl alltid med supportrar. De försöker få felet till att bli någon annans.
SvaraRaderaKram.
God Morgon!
SvaraRaderaHoppas dom gör nått åt det denna gången då..
Kram
Så irriterande! Framförallt om man liksom ska bli misstrodd.
SvaraRaderaInte en dag för tidigt. Hoppas du får ordning på det nu.
SvaraRaderaGod morgon!
alltid gott när man får rätt. Kram
SvaraRaderaTummen ner till den sopporten !! lycka till med det nya !
SvaraRaderaInte roligt då det krånglar.
SvaraRaderaHoppas att det ordnar till sig.
Kram!
Det låter som ett bra beslut att lämna tillbaka skiten. Hoppas att det löser sig så att du snart är mobil igen :)
SvaraRaderaHa en fin dag! Kram
Jösses vilket energispill att hela tiden veta att man har rätt och så ska det hittas andra anledningar för att överbevisas......grrr....
SvaraRaderaKRAm
Har liite svårt att koncentrera mig på texten. Bilden distraherar mig......//Moi
SvaraRaderaNu får du ryta i och begära kompensation för besväret som du haft och har.
SvaraRaderaHoppas dom lyckas nu då prognosen är väl inte den största när det gäller det företaget
Ha en fin kväll
Kram
Hoppas du hittar nåt som fungerar nu då!
SvaraRaderaHoppas det ordnar upp sig!
SvaraRaderaEn sådan näsa skulle jag inte vilja ha :)
Kramen♥
Då tycker jag de ska ersätta dej för att det inte har fungerat... Kram!
SvaraRaderaSäg upp bekantskapen!!!!
SvaraRaderaNu kan du ju säga: Vad var det du sa! Tänk om dom kunde lyssna på experterna (du i det här fallet)nångång ;)
SvaraRaderaKram
Kräv en del av pengarna tillbaks? Ska ju inte betala fullt pris om du inte får fullt värde.
SvaraRaderaTypiskt att de ska försöka lägga skulden på något annat än sin egen produkt. Bra med lång näsa åt dem!
SvaraRaderaJag kör gammal dator och gammal lina och är jättenöjd. Inga nymodigheter här inte!
SvaraRaderaHej där!
SvaraRaderajag har en tävling på min blogg, "Veckans Star" gå gärna in och var med =)
http://dinn.blogg.se/2012/february/be-my-star.html#comment
vill du inte ha tips om tävlingar så ber jag om ursäkt, kom in och säg hej ändå vet ja :D
Hoppas på bot och bättring nuuu!!
SvaraRaderaKraaam