Leta i den här bloggen

onsdag 22 februari 2012

Idag lämnar jag in

... mitt mobila bredband - det här går liksom inte längre!

Tur i oturen är i alla fall att min "gamla trotjänare"
visar ett meddelande om att han (lappen) är frisk men att
"USB-enheten som är ansluten fungerar felaktigt"
(bredbandet)

Lång näsa till Telenor sopprot support - det är alltså INTE min dator som felar utan det bredband jag köpte av dom - det som fick lagas innan det kunde användas för första gången, men som ändå var trasigt när det återvände till mig efter ett par månader på verkstaden.



Gomorron

24 kommentarer:

  1. Hoppas det ordnar upp sig...kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det löser sig snabbt och smidigt. Men den där långa kranen känns rätt så go ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnar sig nu. Men så är det väl alltid med supportrar. De försöker få felet till att bli någon annans.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. God Morgon!
    Hoppas dom gör nått åt det denna gången då..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Så irriterande! Framförallt om man liksom ska bli misstrodd.

    SvaraRadera
  6. Inte en dag för tidigt. Hoppas du får ordning på det nu.
    God morgon!

    SvaraRadera
  7. alltid gott när man får rätt. Kram

    SvaraRadera
  8. Tummen ner till den sopporten !! lycka till med det nya !

    SvaraRadera
  9. Inte roligt då det krånglar.
    Hoppas att det ordnar till sig.
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Det låter som ett bra beslut att lämna tillbaka skiten. Hoppas att det löser sig så att du snart är mobil igen :)
    Ha en fin dag! Kram

    SvaraRadera
  11. Jösses vilket energispill att hela tiden veta att man har rätt och så ska det hittas andra anledningar för att överbevisas......grrr....

    KRAm

    SvaraRadera
  12. Har liite svårt att koncentrera mig på texten. Bilden distraherar mig......//Moi

    SvaraRadera
  13. Nu får du ryta i och begära kompensation för besväret som du haft och har.
    Hoppas dom lyckas nu då prognosen är väl inte den största när det gäller det företaget
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  14. Hoppas du hittar nåt som fungerar nu då!

    SvaraRadera
  15. Hoppas det ordnar upp sig!

    En sådan näsa skulle jag inte vilja ha :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  16. Då tycker jag de ska ersätta dej för att det inte har fungerat... Kram!

    SvaraRadera
  17. Nu kan du ju säga: Vad var det du sa! Tänk om dom kunde lyssna på experterna (du i det här fallet)nångång ;)
    Kram

    SvaraRadera
  18. Kräv en del av pengarna tillbaks? Ska ju inte betala fullt pris om du inte får fullt värde.

    SvaraRadera
  19. Typiskt att de ska försöka lägga skulden på något annat än sin egen produkt. Bra med lång näsa åt dem!

    SvaraRadera
  20. Jag kör gammal dator och gammal lina och är jättenöjd. Inga nymodigheter här inte!

    SvaraRadera
  21. Hej där!
    jag har en tävling på min blogg, "Veckans Star" gå gärna in och var med =)
    http://dinn.blogg.se/2012/february/be-my-star.html#comment

    vill du inte ha tips om tävlingar så ber jag om ursäkt, kom in och säg hej ändå vet ja :D

    SvaraRadera
  22. Hoppas på bot och bättring nuuu!!

    Kraaam

    SvaraRadera