Leta i den här bloggen

tisdag 14 februari 2012

Bakismat

har jag inte ätit på evigheter, men idag blev jag helt oväntat toksugen


En äkta hemgjord Stattinsk pizza måste innehålla, salami, röd lök, färska champinjoner och lika färska tomater och nästan hur mycket timjan som helst!

Va sa? Ost?



... självklart, och gärna en med mycket smak!

Voalá


Nu kan ni gissa vem som sitter utpumpad av allt tuggande, med byxor uppknäppta i midjan och pustar och frustar i soffan!

Förstår att ni tycker att det var snudd på överkurs, men ni ska få en liten ledtråd!

Det är inte Göstakatten!



18 kommentarer:

  1. MUMS!!!!!! Gissar på dottern *ler*

    SvaraRadera
  2. TÄNK om man kunde vara där! Kan nästan känna den ljuvliga doften ända över Atlanten.
    När jag kommer till Malmö nästa gång, ska jag beställa en Stattinoccio pizza. Spelar ingen roll hur dyr den blir.

    Arrivederci, Catarina!

    SvaraRadera
  3. Ser hur smarrigt ut som helst!!

    Det är kanske grannen som sitter pustande i soffan ;)

    SvaraRadera
  4. Mmmmm det kan vara så gott ibland. Min mamma gör super duper god pizza:)

    SvaraRadera
  5. Å nu blev jag hungrig!
    Blev det något kvar :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Men...vem är det då??? ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Så tokhungrig jag blev av det här inlägget.

    SvaraRadera
  8. Bra, nu fick jag tips på fredags maten,tackar...och du, fasen vad gott det såg ut,
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  9. Jäklars vad gott, vi gillar samma, du o jag;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. fy fasiken så gott det såg ut......jag kommer till dig när jag är bakis nästa gång.

    kram på alla hjärtans dag.

    SvaraRadera
  11. "Voila, sa greven och tog ett skutt över golvet".

    Nääe, nu börjar det bli sängdags. Ska opp kl 5 i morron för att vara vid flygplanet 6:55. Så blir det, när man flyger billigt. Har iaf packat, vilket är ett under. Om nåt är glömt, finns det ju affärer i Tucson.

    Har det här nånting att göra med Stattinskans pizza? Jajamensan -
    Hennes franska :) :) :)

    Selamat tidur - Sov gott
    på Bahasa Indonesia.

    SvaraRadera
  12. RUTH: Hahaha, den enda franska jag någonsin använt mig av är den man brer smör på ;-D Försov dig inte till flyget nu!!! Kramar

    SvaraRadera
  13. Oj vad gott det där såg ut! Fast kanske inte till frukost... ;-)

    SvaraRadera
  14. åååååå hemgjord pizza!!! :D
    den såg jätte god ut :)

    SvaraRadera