Leta i den här bloggen

onsdag 9 november 2011

Slit och släp

Jag har verkligen haft fullt upp med jätteviktiga uppgifter idag

Tur att jag hade en "stötta" med mig


... dock fick jag slita med att tugga själv! Ja, ni ser ju "slit och släp, slit och släp"


Wallenbergare med för mycket kryddpeppar är skitjobbigt att tugga i sig

Dottern hade fullt upp med husets "klassiska"


Sedan var det skitsvårt och jobbigt att stå emot alla impulsköp också - stackars mig


Det blev bara värmeljus - mer slit och släp orkade jag inte bära på

Förstår ni hur jobbiga dagar jag har?
... och ni har så klart ingen aaaaning om var jag "jobbat" idag???


25 kommentarer:

  1. Hahaha... jag förstår precis hur jobbigt du har det! Jag hade ju detsamma häromdan, hahaha... Gu´va´vi kvinnor får slita ibland... det är synd om oss... hahahaha....
    heanku

    SvaraRadera
  2. Ojojoj - slit och släp, stackars dig, jag har det ungefär lika jobbigt som dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Förstår att det har varit jobbigt! Se det positivt.Du har tränat för att vara med i vårat bloggäng! Har du inget annat du kan ta på dej än rosa trosor??? Ta vad du kan hitta i garderoben och var med! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ikea kan ta musten ur vem som helst ;)
    Deras bearnaisesås går inte av för hackor.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Stackars dej!!!!! Hoppas du får en chans att lägga upp fötterna i kväll! *ler*

    SvaraRadera
  6. Oj oj nu får det bli soffläge för dig hela kvällen lång. IKEA är inte att leka med ;-)

    SvaraRadera
  7. Suck...ännu en som får springa omkring på IKEA och hoppa i sängarna ;-) För Göstakatten fick väl följa med? Annars verkar det ha varit en hård dag på fältet...stackars dig, att måsta äta själv...;-)
    Sv: Göstakatten verkar vara en tuffing han med, rätt taktik att kräkas åt det där monstret...

    SvaraRadera
  8. Men åhh!! Min kommentar försvann...
    Jo jag sa, f'låt skrev, just det att det där döjobbiga stället känner jag igen! Risk för träningsvärk i fötterna efter ett besök där...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag skulle kunna komma med en djärv gissning på vart du varit. Men jag brukar alltid ha fel i alla tävlingar o sånt. Men du ser ut att ha haft trevligt// Moi

    SvaraRadera
  10. MOI: RÄTT!!!! Du gissade rätt! Det VAR inte bara slitsamt utan trevligt också :-D

    SvaraRadera
  11. Vilken jobbig dag :D Men trevligt jobbigt och jobbigt gott skulle jag tro.

    SvaraRadera
  12. Stackars du! Måste ha varit sketajobbigt! Jag vet, för jag var också på Ikea idag :-)

    SvaraRadera
  13. Behöver du terapi i ditt jobba så vet du vart jag finns ;)

    SvaraRadera
  14. vi var på väg till IKEA men eftersom det va så fint väder hoppade jag över det, så jag slapp allt slit därinne;) kramen

    SvaraRadera
  15. Sv: jag har ett himla omväxlande jobb och det är så himla roligt =)

    SvaraRadera
  16. Ja det är väl ABSOLUT inte Ikea iallafall! ;D

    SvaraRadera
  17. En så jobbig dag skulle jag med kunna tänka mig, jag har IKEA abstinens.....

    SvaraRadera
  18. åh jag har suttit och bläddrat i ikea katalogen idag och drömt mig bort.- lyllos dig!

    SvaraRadera
  19. Fy vilken jobbig dag du haft skulle ABSOLUT inte vilja byta med dig. Och fy för Wallenbergare det som är det bästa som finns
    Kram

    SvaraRadera
  20. Hmmm...Eftersom Domus Interiör la ner på medeltiden..så - IKEA!! :-D
    Värmeljus är högaktuellt i dessa dagar. Bra köp!

    Kraaam

    SvaraRadera
  21. Vissa dagar är verkligen skittuffa :) Hoppas att du tog dig en ordentlig vila på allt slit och släp!
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Exakt så jobbigt och slitsamt och trevligt hade jag i måndags. Man får med sig lite bra ha saker hem också,
    Erkänn att det blev mer än värmeljus..
    Kramiz!

    SvaraRadera
  23. Stackars dig vilken "ansträngande" dag ;)

    SvaraRadera
  24. MOI: Jag har skickat ett mail till dig :-D

    SvaraRadera