Leta i den här bloggen

fredag 4 november 2011

Ett riktigt skitinlägg

Jag läser alltid Skånskans nättidning på morgonen,
för de skriver för det mesta intressanta artiklar ...

Ja, som i dag till exempel!
Idag kan jag läsa om en 58-årig man som inte blev insläppt hos sitt X,
och då hämnades på sin före detta svärfar genom att bajsa på hans trappa!
Moget!


Sedan skulle jag allt bra gärna vilja veta vad för hemligheter norra Sverige sitter inne med
 när det gäller snö och tågtrafik
som de inte delar med sig av till ansvariga förståsigpåarna här i söder

Bild lånad av DN

Sådärja,
 då fick vi med både lite "svart" och "vitt" så här på morgonkvisten!

Gomorron




19 kommentarer:

  1. Tack. Det är skitbra att du levererar nyheterna så här på morgonen. Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Fast jag vet inte om det är så mycket bättre här i norr när det gäller tågtrafiken och snön. Det är inte alltid det går "på räls" här heller ;)
    Kram och morrn morrn!

    SvaraRadera
  3. I år tror jag att det blir snöfritt...för jag hörde igår att gatukontoret i Malmö har ökat sin beredskap, redan, med det dubbla!

    Gomorron på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för uppdateringen av Nyheterna. Hade missat detta. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  5. Godmorgon Stattinskan! Du har en hälsning på min blogg! Morgonkram!

    SvaraRadera
  6. Visst kan man bli bra häpen över folk.

    SvaraRadera
  7. I Norrland har dom ju lagt ner dom flesta linjerna. Det är väl därför det "går så bra". Inga tider att passa, liksom...
    :-)
    Gomorron!

    SvaraRadera
  8. ord o inga visor på morgonkvisten! Sigge hälsar att han blir lite ledsen för att du skrattar åt hans desperatat försök att hoppa upp på tv:n (men det gör jag också och får mina "kyssar" för det)Idag skulle han förmodligen välta den om han kom på tanken att hoppa upp//Moi

    SvaraRadera
  9. MOI: Jag gjorde som Madickens lillasyster ... och skrattade i smyg åt Sigge. Tänkte att det inte var värt risken att skratta högt ;-D

    SvaraRadera
  10. Biggan är där bra krut i! Kram!

    SvaraRadera
  11. Vissa personer är galet omogna...

    SvaraRadera
  12. Skitsjukt var ordet :)

    Kraaam

    SvaraRadera
  13. Jamen vilken tokfrans,undrar om det kändes bättre efteråt??
    Tågen och deras framfart eller icke framfart kanske man ska säga.Det är som att spela på lotteri om man ska komma fram i tid eller inte...
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  14. Nättidningar??? De kan också skarva av själva tusan. INgen kollar- eller?

    Om det är sant så galningar finns ju överallt.

    Svart på vitt, tjusigt...Jag gillar båda färgerna, de är mina. Sådeså.

    Kram hörru!

    SvaraRadera
  15. ha ha det gjorde min eftermiddag detta. Folk är inte kloka den saken är säker.

    ha en fin fredagseftermiddag nu Kram

    SvaraRadera
  16. Skit moget, verkligen av den mannen att göra så:/

    SvaraRadera
  17. Ja det var väl ditt skitigaste inlägg någonsin,tror jag,,Ånge har jag bara kört igenom några gånger.
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  18. Nämen shit vilket inlägg!! Det är ju inte direkt sånt man vill läsa till frukosten... Angående tågtrafiken i norr så är det nog så att det går färre å färre tåg för ingen vill längre åka tåg eftersom de ALDRIG är i tid...

    SvaraRadera