Leta i den här bloggen

fredag 14 oktober 2011

Jamensisådärja

Nu har jag lämnat in 4:e uppgiften till Malmö högskola ... med fyra dagar till godo innan deadline
(jisses vad ni applåderar högt, men ni behöver inte duktigdunka sååå himla hårt i ryggen)

... och som belöning fick jag skitont i huvudet ... jaja, jag vet - man kan inte ha ont i en protes men nu är det så i allafall!
Skulle tro att det beror på att mina ögon behöver starkare styrkor på linserna, men se DET finns inte hos tillverkarna ... är man blindstyre får man liksom skylla sig själv!
(där fick ni allt tji, ni som trodde att jag hade ont i protesen för att jag överansträngt Torborg och Gottfrid, mina två hjärnceller alltså - pilutta er!)

Jamendåså, då har jag bara deltentamen kvar där jag ska analysera och diskutera tre fakta och varje fråga måste bestå av tre A4-sidor
... men nu skiter vi i det - jag har ju hela 20 dagar på mig!

Nu tycker jag att vi sätter oss ner och duger lite grann, va?


10 kommentarer:

  1. Har du aldrig hört talas om FAntomsmärtor???
    GRATTIS!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det har jag satt upp på min plats i kontorslandskapet, en skylt där det står "Här sitter jag och duger precis som jag är."

    SvaraRadera
  3. ahahahahhha det är då aldrig någonsin tråkigt att läsa dig Stattinskan :) Härlig fredagsmys önskar jag :)Kram

    SvaraRadera
  4. Jodå..applåderar..bra jobbat..!! :)

    Ha de bäst!

    SvaraRadera
  5. tjohooo va du är bra:) hoppas bara din dumma huvudvärk är borta nu,kram

    SvaraRadera
  6. Jag tycker du är jätteduktig och är stum av beundran..
    Länken borde nog gubben klicka in sig på och läsa..*ler*...
    Jag sitter här och duger med en glass och Idol,
    Kramen på dig!

    SvaraRadera
  7. Applåderar högt och ropar grattis! Bra jobbat, du är så duktig=) Hoppas huvudet känns bättre idag.

    SvaraRadera
  8. Helt klart ska du sätta dej ner och bara DUGA.
    Duktiga du :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ujja, du duger så det står härliga till.

    SvaraRadera