Leta i den här bloggen

tisdag 20 september 2011

Helt normal

Vaknade som vanligt tidigt men kände mig för en gång skull morgontrött ...
fast jag egentligen inte borde!

Känns liksom skönt att veta att även jag, en oförskämt och omänskligt morgonpigg kan få ynnesten att släpa fötterna ut till köket och komma på mig själv med att ha en ljudlig och livlig konversation gnälligt, morgonhest, muttrande och morgonsurt samtal med min kaffebryggare ...
"AMEN ... SKYNDA PÅ NU RÅ´ FÖR FANTOMEN"

Gud vad jag känner mig normal idag!

God morgon!

22 kommentarer:

  1. Aaaaa gött, du är mänsklig ;) Du får gärna dela med dig av din morgonpigghet :) Själv vakande jag 05:45 i morse av att grannen fått för sig att...just nu måste jag tvätta kläder *fräs*

    SvaraRadera
  2. Go´morron, känner likadant och bestämt mig för att ta det lugnt innan jag åker in till arbetet.

    SvaraRadera
  3. Välkommen i skaran av Normalstörda :)

    Kraam

    SvaraRadera
  4. Hehe! Lite morgonpigghet skulle jag behöva. :D

    SvaraRadera
  5. Stackars lilla kaffebryggare. GK håller sig undan på morgonen eller? ;)
    Jamen karm, oj jag slant med fingrarna, jag menar naturligtvis k r a m och gomorron då sunshine :)

    SvaraRadera
  6. Man kan ju inte vara pigg jämt. Men ibland skulle det vara bra ;)
    Kram och god morgon!

    SvaraRadera
  7. Glömde att säga:
    Inte behöver du leka Inga bara för att få komma hit. Nä...Du är SÅÅÅ välkommen hit ändå!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Låter som en normal morgon för mig. Eller nä för att en normal morgon behöver jag inte grina på kaffebryggarn i alla fall. Brukar finnas färdigt kaffe åt mig :) Men inte idag nej nej!!!

    SvaraRadera
  9. Måste kännas skönt att få känna sig normal nångång. Önskar jag kunde få uppleva det ;) God morgon!

    SvaraRadera
  10. Ja men så tålig är jag med, fast inte till kaffekokaren, för jag dricker inte kaffe =) men till att ungar ska göra sitt innan dom väl kommer iväg till Skolbussen =)... hoppas du får en bra dag.. kram

    SvaraRadera
  11. Kan väl vara skönt att vara normal en gång som omväxling ;)

    Go morron!!

    SvaraRadera
  12. Välkommen i klubben :-D
    Gomorron!

    SvaraRadera
  13. Tisdagar har jag den stora förmånen att få sova länge. Gör jag det? Icke. Mina klarblå slås upp klockan 05:45 precis innan klockan ringer för att väcka gubben. Men vadå. Morgonstund har guld i mund. Kram på dig

    SvaraRadera
  14. Snygg ring i förra och fint att veta att det inte har ngt samband.

    För nog drogs blicken direkt från skärmen och till händerna...

    Så gomorron en vanlig tisdag

    SvaraRadera
  15. Glömde..........jag har klickat på allt

    SvaraRadera
  16. Någon gång skall det vara den första! ;)

    SvaraRadera
  17. Härlig att känna sig helt normal ;-) Så där någon gång i alla fall...

    SvaraRadera
  18. Jag är alltid morgontrött. Fast alltid med gott humör ;)

    SvaraRadera
  19. Stort tack för din värmande kommentar, den betyder mycket i mitt tillfrisknande!
    Jag har fått många fniss här på morgonen genom att läsa din blogg. Tack för det också!
    Varm kram BM

    SvaraRadera
  20. gick det fortare då? ;)

    snopen du hade blivit om den svarat :D

    SvaraRadera
  21. Nu har jag kommit ner på mattan igen.... får små deppig perioder i början på hösten, och nu har det varit lite motigare än vanligt. Och för mig då som inte har några grå nyanser utan det är svart eller vitt, himmel eller helvete, liv eller död kan det lätt bli li dramatiskt ibland.
    Btw, slår man inte lätt tårna i foten på köksstolarna?
    Kramiz

    SvaraRadera
  22. Hej du,,Ta på dig bästa ögonen nu,,och så kommer du till mig och letar upp felen som gömt sig i min bild,Det verkar som du är normalbegåvad på morgonen,,Haé Kram.

    SvaraRadera