Leta i den här bloggen

måndag 12 september 2011

Sovit oroligt

Fick ett sms från ett mobilnummer jag inte kände igen i natt kl 02.06

Dottern:  Hej mamma, min mobil funkar inte här, men har landat nu i allafall.
Vi hörs av under veckan. Älskar dig! Puss!

Ja, hon har landat i Kosovo  - och jag har inte så vidare värst koll på hur läget är där nere just nu!

Någon som kan lugna ett par mammanerver?

God morgon!


SNIGELPICKAN:
Jag kan inte kommentera på din blogg - får meddelande om att du kör en script som stänger av min webläsare

17 kommentarer:

  1. Äsch, det är luuugnt! De har bla svanska insatsstyrkor där som håller koll på läget. Lillbrorsan var stationerad där innan han åkte till Afghanistan. Han tyckte det var hur "tradit" som helst där för det var "bara lite vapenbeslag och sånt där".
    Lugnare nu?
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Kan tyvärr inte lugna ner dig för jag har ingen koll alls. Men hon har ju hört av sig. DET är ju ett lugnt tecken :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Man ska inte oroa sig i onödan säger jag som alltid är orolig när barnen är ute och far,trots att dom är vuxna. Men vi är ju såna vi mammor,hon hörde ju av sig och det kommer gå bra ska du se.
    Kramen på dig♥
    Sv:Jag har slutat spotta,det hjälpte inte, så jag får hitt på nåt annat..*ler*..

    SvaraRadera
  4. Morn morn! ja vi mammor slutar aldrig att oroa oss.Men jag tror att det är ganska lungt där nu.Vi hann göra festivalen innan åskan kom sen njöt vi av mat och god samvaro.Claudia kunde inte komma hon var dålig.Morgonkram!

    SvaraRadera
  5. Mammanerver är svåra att lugna. Att skaffa barn var att ta en livstidsprenumeration på oro, som en klok kvinna skrev.

    SvaraRadera
  6. Har ingen aning om läget där. Dåligt av mig, men så är det.
    Gomorron i alla fall!

    SvaraRadera
  7. Oj! Ingen aning om hur det är där nu men allt är nog bra. Ja, det är det. Det bestämmer vi:)
    God morgon!

    SvaraRadera
  8. Har ingen aning tyvärr,tjejjen!
    Men ger en Kraaaaaaaaaaam från mig i Höst ☼

    SvaraRadera
  9. Vad bra att du sa det ! Jag provade och det fungerar att kommentera för mig. Men har haft problem med bloggen i en vecka typ, sidomenyer som förflyttar sig fast jag inte ändrat något osv. Ska mejla blogg.se..

    Din dotter har det säkert bra :)

    SvaraRadera
  10. Kan inte vara värrre än i Egypte ;-)

    SvaraRadera
  11. Skönt att höra av henne iaf. Vad ska hon göra där?

    SvaraRadera
  12. Jag har ingen koll, men vad gör hon där ? semester ?

    SvaraRadera
  13. HELGA & GUNILLA:
    Hon är där och hälsa på en kompis

    SvaraRadera
  14. Jag har ingen aning men eftersom man inte hör något så är det nog lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Sluta oroa dig mammsepamse..
    Jag mar hur bra som helst, alla tar hand om mig, hans mamma ar hur go som helst, vi kan inte prata med visar oversatter.. Du far komma in pa facebook obland sa vi kan snacka lite mer.. Alskar dig puss /dottern

    SvaraRadera
  16. ANONYMA DOTTERN: Härligt att du hör av dig :-D Jag är mest rädd att det ska utbryta oroligheter när du är där. Det räcker liksom att Ted hamnade mitt i skottlinjen i kravallerna i Thailand. Gode gud låt denna vecka gå fort! Älskar dig med din lilla "satunge" ;-D
    Puss och kram

    SvaraRadera
  17. Jaha, med tanke på att dotra har hört av sig på bloggen, känns min kommentar onödig.

    Fast jag måste säga att ni verkar ha en så skön relation!

    SvaraRadera