Leta i den här bloggen

måndag 19 september 2011

Måndag och ny vecka ... NÄHÄ är det?

Somnade tidigt igår och slapp se alla dåliga TV-program jag hade tänkt titta på, men som kompensation fick jag ännu fler märkliga drömmar att roa mig med under natten
(helt utan reklamavbrott dessutom)

En del "måsten" att ta sig igenom idag - ett av dem är att luncha med hemvändande Kosovo/Albanien-resenär (dottern)

... vilket slitsamt liv jag har!

... men om en bra måndag är till för någon - så är det väl för oss?
(ja, alltså "vi" - här i bloggvärlden)

God morgon!







21 kommentarer:

  1. God Morgon!
    Jag hoppas på en bra måndag. Hoppet är ju det sista som överger en. ;D

    SvaraRadera
  2. Jasså! Är det måndag? Igen?! Jag tycker de kommer tätt nu för tiden.
    Kram & god morgon

    SvaraRadera
  3. Jag somnade inte från TV:n igår - jag tittade på Vera på 4:an.

    Gissa om jag drömde konstiga drömmar efter det då?! Kommer inte ihåg alla detaljer men jag minns att jag vaknade kallsvettig kl 01.27 och vågade inte somna om igen på en bra stund.

    Idag är jag äntligen på hugget igen så jag har en del att ta igen...

    Go morron :D

    SvaraRadera
  4. Jaaa...äntligen måndag!!! Jo...så får man säga om man har jobbat hela helgen :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. God morgon denna nya vecka och måndag!

    SvaraRadera
  6. God morgon. Ja, själv blev jag skrämd från vettet i natt av att hunden agerade vakthund. Han har ett praktfullt skall, det lilla livet.

    SvaraRadera
  7. Somnade också ganska sent igår. Bråkade med ett gäng rödbetor som måste tvingas ner i burkar. Men nu ligger dom där...JAG VANN!
    Annars verkar feber termometern ha fastnat på envisa 38,4°. Kan väl inte säga att jag håller på att dö, men smått orkeslös.
    Men din blogg är livgivande. Love it.
    Kramar om

    SvaraRadera
  8. Jag gruvar mig alltid för denna Måndag, jobb många dagar långa :(
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  9. Gomorron på dig!

    Stressigt idag, va?
    :-)

    SvaraRadera
  10. God Morgon! Det är inte bara måndag, det regnar också! :/

    SvaraRadera
  11. Usch vilka jobbiga måsten du har ;)

    Ha en underbar måndag nu Kram

    SvaraRadera
  12. Ja jösses du vilka hemska måsten vi dras med i bloggvärlden. Stackars mig jag måste åka till köpcentrat i Birsta och handla lite nytt till mig.
    Hoppas du överlever dagen. Jag ska göra allt för att orka med min
    Kram på dig

    SvaraRadera
  13. Sklönt att dottern är på svensk mark igen, förstår du är glad !!!

    SvaraRadera
  14. Låter som en toppenmåndag!
    Slit inte ut dig.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Inget illa "måste" å dessutom på en måndag med sol..

    Nu går jag ut igen!

    KRam

    SvaraRadera
  16. Kan tänka mig att du längtat till det dära "måste" att luncha med dottern :)
    Ha en fin måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vad skönt att din dotter är i Sverige igen.
    Slit inte ut dig nu.

    SV: Ja, självklart kan man "frisera" resultaten av alla tester.
    Kram.

    SvaraRadera
  18. Härligt med måndag... närmare mitt äventyr som börjar på torsdag, hihi... Och en lunch met dotra låter ju kul... och säkert har hon massor att berätta från sin resa.
    heanku

    SvaraRadera
  19. Skönt att dottern är hemma igen. Här har du en som kommer däcka tidigt ikväll. Helt slut och jag som trodde semestern började nu när skolan börjat.

    SvaraRadera
  20. Måndag är den absolut jobbigaste dagen på mitt jobb. Men det är bara att utrusta sig med tålamod och svara på alla samtal. Kram

    SvaraRadera