Leta i den här bloggen

onsdag 28 september 2011

Här sitter jag och gruvar mig

inför första tentan i "Handikapp- och Rehabilteringsvetenskap"
Det var ju liksom inte igår man gjorde det sist ... tenterade alltså!

(Aha!! ... HA!!, där kom jag allt på dig! Hörde nog vad du tänkte - men det har inget alls med ålder att göra att det var länge sedan, ba´så du vet)

... men å andra sidan är jag ganska bra på att diskutera, älta analysera och förklara mig - men kanske inte lika van vid att bli bedömd för alla grodor som hoppar ur det där/här kakhålet som tillhör mig!

Jaja, om jag bara överlever lär jag bli varse!
Men var är alla tumhållare???
Va?
VA???




16 kommentarer:

  1. Här så klart! Du har min tumme så lycka till!

    SvaraRadera
  2. Håller tummar och tår, lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Här finns en tumhållare
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det här fixar du. jag slår av om att tunghäfta får du inte. Kan tävlingsmänniskan i dig komma fram så tror jag nog att du gör det här galant. Lite kul att bli bedömd ibland
    Lycka till och 2 tummar häller jag

    SvaraRadera
  5. Jag håller allt vad jag kan!

    Go kväll!

    SvaraRadera
  6. Här hålls alla tummar!
    Det går säkert kanonkalasperfekt ;)

    Lycka till! Kraaam

    SvaraRadera
  7. Här är en tummhållare! :D

    Kramen!

    SvaraRadera
  8. Du erkänner själv att du är slängd i käften,haha...det kommer gå kanon för dig,
    Klart vi håller våra tummar för dig,vi vill ju att det ska gå bra för dig,
    Kramiz!

    SvaraRadera
  9. Här är en tumhållare. Med dina erfarenheter fixar du detta galant. Kram

    SvaraRadera
  10. Här! Hoppas det inte är försent. Är det muntenta så klarar du dig galant men är det skrivtenta så klarar inte munlädret dig ur alla situationer.. du vet det va? ;P

    SvaraRadera
  11. HÄR i Kinna är en tummhållare :)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Här har du en som håller inte bara tummar utan även tår för dig. En lycka till kram kan jag väl också kosta på mig;)

    SvaraRadera
  13. ~En till~

    Tummen är ju bara föööör söt ♥...

    SvaraRadera
  14. Här hålls det tummar för fulla muggar. Bara så du vet.
    :-)
    Det går säkert jättebra!

    SvaraRadera
  15. TummAR kommer här :) lycka till...kommer gå så fint :)
    Kram

    SvaraRadera
  16. HÄÄÄÄÄR!!!

    Håller tummarna så jag får knappt nå´t annat gjort!!

    SvaraRadera