Leta i den här bloggen

lördag 27 augusti 2011

Titta!!!!!

Visst är den fiiiin min nya uppkoppling mot internet?

Telenors senastebästaochcoolaste mobila bredband



... fast när jag liksom tänker efter och använder protesen lite så där lagom
så tar jag hellre ett FULmobilt internet som FUNGERAR

Men tack då Telenor ... för ingenting!

Har jag chans på dig fortfarande ... Bredbandsbolaget?

(sedan är det "chill" som gäller här ikväll - så mig slipper ni under några timmar, för nu ska en Stattinsk boning genomgå grundlig städning och mat ska förberedas)

Tjabbatjabba!


11 kommentarer:

  1. Jisse, jag är först!

    Var inne i morse och skulle kommentera men Åskar kom tillbaka och har varit här hela dagen fram tills nu.

    Men du har rätt som det brakade och hade sig i natt...

    Så en fin kväll till, såg ju gott ut det där med kycklingen!

    Ha en härlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, utseendet, eller var det längden??, har ju ingen betydelse.
    Huvudsaken är ju att det fungerar :)

    Kallar du städning och matlagning för chill? Jag kallar det straffkommendering...
    Kram och go'kväll!

    SvaraRadera
  3. En annan ska chilla på jobbet till stängning...Vet inte vilket som låter mest lockande ;)

    Ha dé!!

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en trevlig kväll då!

    SvaraRadera
  5. ...å min protes är programerad på webläsare och datorer...men... tror jag klickar på paus och gör som du.....CHILLAR :)
    Ha en härlig afton/kväll :)

    SvaraRadera
  6. Ja uteseendet är ju inte allt men var inte ledsen. bredbandsbolaget tar nog gärna tillbaka dig:) Trevlig kväll på dig!

    SvaraRadera
  7. Kan du inte klistra på lite fräcka klistermärken?

    Sv: Jag har noll koll på restauranger i fiendestaden så det överlämnar jag med varmt hjärta till dig!

    SvaraRadera
  8. Själv har jag ett knallrosa modem liggandes, men nu är jag bara glad att det är inbyggt modem istället på min lilla data. Smidigt ;)

    SvaraRadera
  9. Sådana däringa manicker ska bara fungera - så är det! Få saker är mer frustrerande än ett Internet som strular när man behöver det!!

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Huvudsaken är att det funkar=D
    Ha en mysig kväll=D

    SvaraRadera