Leta i den här bloggen

lördag 13 augusti 2011

Vem behöver terapi

när man kan sms:a 118 800 för att gå på djupet med sig själv
(tack Nillan på näten för tipset)

"Du är en tjej med visioner.
Du engagerar dig helhjärtat i både djur och natur,
och älskar att föreläsa om det för alla som vill (och inte vill) höra.

När du inte står på stadens torg och rekryterar gamla damer till naturfonden,
spelar du mer än gärna på din blockflöjt,
som du kärt döpt till Evert."

Så där ja, då har man sparat in tusentals kronor på uteblivna terapisessioner ...

Vem är du?




12 kommentarer:

  1. Weehoo! Ändå sitter jag helt otippat (från min sida i alla fall) och bloggar på bussen :-)

    Det där måste jag testa också!
    :-D
    PS: Hälsa Evert!

    SvaraRadera
  2. Aha! Är det så man gör?:-)
    Här finns pengar att spara ser jag:-)

    Hoppas du har det bra denna lördag!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hmm, undrar om jag törs, mowahahaha.
    Vem f..n skulle döpa sin blockflöjt?
    Ha en fin lördag, kram Milla

    SvaraRadera
  4. Nä jag törs inte. Det räcker med de terapisessioner jag ´dras med ändå. Jag vill inte göra saken värre.

    SvaraRadera
  5. Ett nummer jag inte tänker ringa,jag är min egen terraputt..när det behövs..*ler*..finns inget som biter på mig i vilket fall.Bättre spara pengarna till annat..
    Kramiz♥

    SvaraRadera
  6. Frågan är om jag vill lära känna mig själv bättre ;-)

    SvaraRadera
  7. Hörru, skratt, jag skrev ett lååååångt svar inne hos mig...Ett snällt jag lovar.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag som alltid undrat-Vem Är Jag??
    Billigt svar där tydligen :)
    Kraaam

    Sv: Leksaksmueumet ligger i "fantastiska" Eslöv:-D

    SvaraRadera
  9. Eh?? Va??

    Är det mitt mobilnummer som avslöjar vem jag är? ;)

    SvaraRadera
  10. Haha, du spelar väl Taube då gissar jag :)

    SvaraRadera