Leta i den här bloggen

söndag 10 juli 2011

Jag mår bra

Camilla  undrade i en kommentar hur jag mår efter gårdagens grillande!

... alldeles förträffligt! Tackar som frågar! :-D

Däremot är jag lite "svedd" av solen och lite rumpöm efter att ha suttit
cementpiren i Lomma.



När sol- och värmeförståndet är lite klent så låter man en havsbris förvrida huvudet på en och man sitter en timme för länge ... idag vet jag bättre, men nu är det ju liksom för sent!

Blir nog utedag idag också, men med solskyddfaktor 32, solhatt, solglasögon och heltäckande kläder ... och ni, vad pysslar ni med?


9 kommentarer:

  1. Pysslar me?...Jag jobbar dom sista timmarna just nu :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här skvätter det emellanåt, så just nu ser ag på fotbollen och hoppas på bättre väder efter fotbollen

    SvaraRadera
  3. Ja det är konstigt...man blir aldrig gammal OCH klok...bara kokare och klokare ;):-D
    Kram i din burka...

    SvaraRadera
  4. Sv:Kunde väl tro att vi satt i samma tårfylda båt...Det går väl över, jepp, men vägen dit???
    Du har dina måsar, jag har mina skator ska vi skjuta ikapp :-D
    Kraaam

    SvaraRadera
  5. Playan så klart! Underbar dag med sol och bad...

    SvaraRadera
  6. Sovit, hela dagen, till klockan sex. Visst lever jag ett upphetsande liv?

    SvaraRadera
  7. mmm va vacker bild,vi har åkt båt idag så härligt!!!kram

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, det är min normala utstyrsel (fast lägg på 20 på solskyddet) och det är för sommaren i Norrlands inland.....

    SvaraRadera
  9. Likande dig men i en sommarstuga vid en sjö. Här är det faktor på högsta nivå men den och parasollet verkar släppa igenom strålarna ändå. Lite grisskär ton har jag fått.
    ha det så skönt
    Kram

    SvaraRadera