Leta i den här bloggen

fredag 22 juli 2011

Inget att hänga läpp för

Vaknar till en fredag som verkar vara en fortsättning på torsdagen



... men det är ju lätt fixat :-D

Men vad gör man åt ett knäckebröd som mjuknat i rötmånaden,
kaffebönor som är för få på morgonkvisten,
toalettpapper som är på upphällningen,
en disk som "någon" inte behagade ta tag i igår???

Jo, då kan man sticka till gymmet alldeles för tidigt för att vara en fredagmorgon och träna bort frustrationen och handla på vägen hem!



Gomorron sömntutor!

14 kommentarer:

  1. Det verkar bli en fin dag i Skåne. Ser att solen är på väg upp, och du ser allt från den ljusa sidan :)
    Kram och go'fredag!

    SvaraRadera
  2. God Morgon!
    Då hoppas vi på att allt känns bättre efter lite träning och att solen kommit fram :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Med den inställningen behöver man inte hänga läpp så länge åt gången :-)

    Sv. Jag kom in på psykologprogrammet som jag helst ville!! Känns totalt overkligt att det jag jobbat för under 9 månader faktiskt lyckas!

    KRAM och grattis till dina studier!

    SvaraRadera
  4. Jag har flera lådor med disk och eh himla massa tvätt som väntar på mig. Bara så du vet.
    Dessutom har jag varit uppe JÄTTELÄNGE! Bara så du vet...
    :-D
    (Fast tränat, det har jag inte gjort. Inte på det här millenniet i alla fall...)

    SvaraRadera
  5. Ja, varför inte? Jag kör snart. Fast inte till gym utan bara affären!

    God morgon!

    SvaraRadera
  6. Så kan man förstås göra. Jag tror att jag ska hänga vid datorn en stund och sedan ta med jycken ut på en tur. Det hjälper mot det mesta.

    SvaraRadera
  7. Japp, vädret är inget att gråta över!! Kom till stockholm, idag skiner solen;)

    SvaraRadera
  8. Regnet har lämnat oss men dimman är här. Kram

    SvaraRadera
  9. Samma rusk här + åska. Så min morgonjoggingtur med hunden står på vänt. Regnet gör mig inget, men åskan - där går gränsen för att ge sig ut och springa...
    Kram på dig & trevlig helg :)

    SvaraRadera
  10. Precis inget att hänga läpp för.

    ha en underbar fredag nu Kram

    SvaraRadera
  11. Här sken solen på fm, men nu har det kommit några droppar regn :(
    Kramen♥

    SvaraRadera
  12. Kommer inom mé lite ☼ /Kraaaaaaaaam pårej tjejjen....

    SvaraRadera
  13. Ja, livet är fullt av motigheter att mot(ioner)a bort :)
    Idag regnar inte Lund men vattenmängden hänger i luften som ett våtvarmt omslag, blääää!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  14. När det regnar är det ett perfekt tillfälle att bege sig till gymmet. Här har det ösregnat och jag stack till badhuset tidigt imorse. Simmade 1 km, satt i bubbelpoolen en stund och sedan åt jag frukost där. Underbart!

    SvaraRadera