Leta i den här bloggen

onsdag 13 juli 2011

Ibland överträffar jag mig själv

I måndags tänkte jag försöka vara lite ironisk rolig och skriva att jag minsann, hade tränat alla dagar den här veckan (jag skrev faktiskt f ö r s ö k a)

Idag kan jag skriva skryta med att jag faktiskt gjort det - alltså tränat alla dagar denna julivecka!

... förstår ni vilken odör det kommer att vara på den här bloggen på fredag?
För den här veckan är det bara träningsuppehåll på lördag och söndag!

... om ni vill slippa skrytstanken har jag i allafall varnat er nu!

Livet duger, och jag sitter och är äckligt nöjd en regnig onsdagmorgon!

Gomorron!



... apropå skryt








18 kommentarer:

  1. Ja vem tusan vill vara med i B-kassan liksom? :)

    SvaraRadera
  2. Tänk vad tiderna förändrar vår uppfattning!!!Oj vad du smörar! Förästen när ska vi träffas?? Claudia vill att vi ska göra Malmö osäkert.Kramen!

    SvaraRadera
  3. Vad du är duktig! Själv är jag mest lat på semestern. Fast lite styrkeövningar har det blivit för armarna i form av paddling... och på tal om skryt... jag har inte ens träningsverk ;)
    Morrn morrn!

    SvaraRadera
  4. Duktiga du!!
    Inger regn här än, men det hänger i luften....så det kommer väl :(

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ha ha! Skryt som skryt! Bara man har självförtroendet så ;-)

    Regn här med men god morgon!

    SvaraRadera
  6. Har man varit så flitig i träningskläderna har man ju all anledning att vara lite skrytsam! Kan inte stoltsera med mycket träning på det senaste - jobbat för mycket och inte orkat...
    Jag har sökt till psykolog, jurist och socionom i nämnd ordning - vet att jag kommer in på de två senare om jag inte kommer in på den första. Alltså vet jag att vet blir studier oavsett :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Skryt på du! Du har ju all anledning liksom! =) Och glöm inte att vara lite stolt över dig själv, det hade jag varit! =)
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker att du har all anledning att skryta;)Duktiga du!!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tala om hurtiga Lisa :)
    Bara synd att du har regn i dag :(
    Här skiner solen, men blåser ganska så mycket!
    Ha en fin dag!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  10. Jag skulle inte kunna skryta med det du har anledning till. För jag tränar inte alls. Det finns kvar från min ungdom, då jag tyckte att gymnastiken i Realskolan var botten. Det var bara armar uppåt sträck och armar böj.......
    Du är ju i alla fall duktig som försöker hur det än blir.

    Jag har märkt det där med bloggtorka både hos mej och hos andra. Det är ingen som vill sitta vid datorn, när man kan vara ute och röra på sej.

    I morse så sa man just på Nyheterna att det nog var så att ONOFF hade en köpare på gång. Det vore ju bra, så de stackars anställda behöver skryta med det. ;-D

    Gilla

    SvaraRadera
  11. Men oj, du är ju duktig, då är det inte skryt, bara ett konstaterande! Bra gjort!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Ska jag fortsätta smörandet? Du är duktig och enveten med din träning.Men man behöver det,eller hur? Precis som jag med alla mina prommisar och sjukgympa.Kroppen blir helkass om den inte får röra på sig..
    Sköt om dig goa Stattinsky..
    Kramizz!

    SvaraRadera
  13. Måste du?

    Träna så in i helskotta?

    För värken, eller kroppsorken? Tror banne mig att du tar död på dig...
    Men om du njuter så gno på...Här är det slött.
    JAG TAR MIG INTE ENS NER I VATTNET FÖR SIM - OM DET INTE ÖVERSTIGER 25 GRADER...

    ALLT BEROR PÅ KALLA BARNDOMSVATTEN, ISFLAK PÅ ÅNGERMANÄLVEN? JADÅ, SÅ VAR DET SÄKERT...

    KRAM.

    SvaraRadera
  14. Samma här. Vad jag har tränat....på att bli brunare :)
    Legat och solat söndag,måndag,tisdag och onsdag. Inte illa va? :)
    Kram på dig duktiga du.

    SvaraRadera
  15. Du var mig en duktig en, förta dig inte nu bara. kramiz

    SvaraRadera
  16. Jag vore glad om jag kunde skryta om en veckträning...om En dags också!
    Får väl försöka sen när medicin är på plats och det inte längre dunkar i tinningarna...
    Kraaam

    SvaraRadera