Leta i den här bloggen

måndag 13 juni 2011

Oplanerad dejt

Hade bråtton, bråttom ...
Skulle iväg till kommunen som ligger mellan Lund och Malmö och sedan snabbt hem igen för att överlämna vrålåket till sonen som skulle storhandla!

Då, precis då ... ja, då behagar inte V6:an att starta! Säkerligen ENBART för att jag hade en tid att passa!

Så det var bara att bjuda in till en dejt igen ... med bärgningsbilen!

Varken fackmän eller en Stattinska kan förstå varför battriet laddar ur så där ibland ... på ren trots kanske?

Däremot vet jag en sak - jag vill göra slut med Ville-Vrålåk!

Någon som vill köpa?
Special price for you!





22 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Säkert trotsålder'n ;)
    /Kraaaaaaaaaaam från mig i ☼

    SvaraRadera
  3. Nej nej!!!!
    Jag "pallar" inte med nån bil och...framför allt inte opålitlige Ville :)
    Skitfanhelvetesbil :(
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Tack för erbjudandet, men nej tack!
    Jag har haft en krånglande dator idag och det är på gränsen vad jag klarar av :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej tack! Krånglande bil har jag själv och nu har ju pappa gått i pension så det är ingen bra idè

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag har ett enda krav på både bilar och datorer: FUNGERA!!!!!

    SvaraRadera
  7. Du får smeka medhårs. ;) Men nej tack.Ville passar inte mig.

    SvaraRadera
  8. V6:a=inte
    Har fullt sjå att få mitt skrutt att rulla.
    När jag får ett stopp brukar jag fråga dom som kommer förbi om dom vill ha den.
    Hitills har alla sagt nej

    SvaraRadera
  9. Njae...medföljer körkort? :)

    SvaraRadera
  10. ABDERS: Haha, du är oslagbar. Jodå, du kan få mitt. Det är obefläckat och synnerligen användbart :-D

    SvaraRadera
  11. Tack för att du frågar, men nej tack;)
    Vad duktig du var på morgonen, dottern kan vara glad att hon har dig som mamma=D

    SvaraRadera
  12. Aootch det där lät helt klart mindre bra :(
    Sv; Jag trivs nog allt i min lort jag med *asg*

    SvaraRadera
  13. Bilen kanske är som Herbie. Den kanske bara vill bli körd av dig. Så den kanske strejkar lite bara ;)
    Fin bil :)

    SvaraRadera
  14. Nej tack! krångliga bilra har jag haft nog av.Något måste vara felkopplat så att det drar ström.Nattikram!

    SvaraRadera
  15. Nej, nej, nej! Inte en bil till på denna gård! Det finns alldelens för många redan!
    Kram

    SvaraRadera
  16. Bilar och jag är en dålig kombo. Särskilt krångliga bilar.
    Hoppas han sköter sig i fortsättningen =D
    Kram

    SvaraRadera
  17. Vrålåk i all ära men jag har fått nog av V6:or! Visst kan jag sakna min bil ibland - men när jag minns verkstadsräkningarna blir jag plötsligt mycket glad för den gamla kärra jag kör i nu :-)

    KRAM!

    SvaraRadera
  18. Tror jag avstår och puttrar vidare i min Toyota. Går som en klocka! Peppar, peppar är kanske säkrast att tillägga...

    SvaraRadera
  19. Ogillar bilar, datorer kameror maskiner som inte har vett att uppföra sig!!!!

    SvaraRadera
  20. Tack, men jag har fått nog av krångel-bilar.
    :)

    SvaraRadera
  21. Kör du hit den ifall vi slår till? ;-)

    SvaraRadera
  22. Har du inte startkablar ? dyrt med bärgare :)

    SvaraRadera