Leta i den här bloggen

torsdag 9 juni 2011

Jag har blivit jätteklok ... alltså efterklok

Jag har hört att man kan träna bort träningsvärk!

I går när jag vaknade hade jag liksom ont i varenda muskel så jag stack skittuff till gymmet och körde ett pass för att skrämma bort träningsvärken!

Har jag sovit i natt? Nopp!
Har träningsvärken blivit bättre? Icke!
Kan jag röra mig obehindrat idag? No way!
Har jag kunnat vända mig i sängen i natt! Ha, skojar ni!
Värker musklerna utan att jag rör mig? Oooo JA!
Känns det som om jag har blivit påkörd av tåget! Helt korrekt, kan inte beskrivas bättre!

Men klok efterklok har jag i allafall blivit ...

Man kan INTE träna bort träningsvärk!

Hälsningar träningsexperten!


18 kommentarer:

  1. det är av sina misstag man lär sig.

    SvaraRadera
  2. Nu vet du! :)
    Hoppas du har mindre träningsvärk imorgon då...

    SvaraRadera
  3. Men i möra så känns det bätter.....

    Sv.....Vi får väl ta en träff framöver, jag bjuder på käket och gästrum finns.

    Ha en go kväll1'Kram

    SvaraRadera
  4. Det är bara att träna vidare :)
    Ska jag säga som nästan inte tränar alls!!!
    Kramen på dig♥

    SvaraRadera
  5. Dessutom brukar andra dagen vara värst ;-)

    SvaraRadera
  6. mmmm förstår att du har ont...det kommer nya dagar som tur är...

    kram fina

    SvaraRadera
  7. Åhh, har du det så där underbart så det känns som att varenda sena är för kort....Usch och fy. Jag lider med dej!!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Men nu gör du inte om samma grej igen,var rädd om dej,du är faktiskt inte stålkvinnan fast du tror det,hehe...
    Ha en fin kväll Stattinsky..
    Pöösss!

    SvaraRadera
  9. tur att man lär sig tillslut,hoppas nu träningsvärken ger sig så du kan sova gott :)

    SvaraRadera
  10. Söta du. Du kommer lära dig :D .

    Bloggsvar:
    Det undrar jag med! Varför får vi inte tycka om vårt land?. Jag har INGET emot invandrare, men är lite sån att hade jag flyttat utomlands så får man ta seden dit man kommer!
    kramizar

    SvaraRadera
  11. Ett varmt bad och lite vin låter bättre för de stackars musklerna!

    SvaraRadera
  12. men vad bra :) nu är du en erfarenhet rikare ju :D
    Sv: nej, elektriska trädgårdsapparater tål inte väta
    kramar

    SvaraRadera
  13. Kan man inte? Det har jag trott i 43 år, men jag har aldrig testat om det är sant;)

    SvaraRadera
  14. Stretchar du inte?

    SVAR: Mmm, jag gissar för det vilda själv, skulle ha spelat in det....
    Fast det blir en video på godnatt på ett annat språk! :) (Cliffhanger)

    SvaraRadera
  15. Men jisses då, låter inte alls bra det där! Tur att du blivit efterklok i alla fall! =)
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  16. Oj, en dyrköpt erfarenhet...fast det går över och till nästa gång har du glömt det...Så fungerar tyvärr vår erfarenhet och klokhet...hehehe...kramiz

    SvaraRadera
  17. Är du alldeles säker????? Ont ska med ont förgås! har man ju alltid hört.... (Jag sket i stavgången idag av den anledningen) *ler*

    SvaraRadera
  18. Jag har hört att man ska vila sig i form...förmodar att det är samma nonsens sagt av samme man som påstod att man ska träna bort träningsvärken.

    SvaraRadera