Leta i den här bloggen

fredag 17 juni 2011

Det här är inget inlägg

Du läser just nu ett ickeinlägg!!!

Jag har varit utan internet hela förmiddagen!

Jag har tagit bort nätverk, installerat på nytt (det är faktiskt en stooor bedrift för en teknisk idiot)!

Ringt Bredbandsbolaget ... ringt igen - och fick sedan veta att "det är störningar i ditt område"

Nu fungerar det igen men jag måste liksom tjura klart innan det blir ett fredagsinlägg!

jag tror jag äter lunch med en god vän så länge!

Syns och hörs!


13 kommentarer:

  1. Lunch redan? Hur dags vaknade du idag *ler*.
    Ha en fin fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen inget inlägg. Det var ett gnällägg! ;)
    Hoppas att det fungerar nu då.

    SvaraRadera
  3. Hej du,,tänkte bara gratta en som har namnsdag i dag,,om hon har fest får väl du skallebang..Haé Kram.

    SvaraRadera
  4. Lunch så tidigt??? Kram!

    SvaraRadera
  5. Oki,gör så,en flaska vin gör att det blir fest på hjärnkontoret..
    Haé Kram.

    SvaraRadera
  6. Hihi, äter du fortfarande - eller?!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Lite mat i maken kan stilla den värsta irritationen. Kanske hunger du kände som killade i kroppen.
    Duktigt gjort av dig att fixa. Man ska inte ge sig
    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Det var den SÄMSTA bortförklaring för att du har försovit dig som jag nånsin har hört!
    :-D

    PS: Duktigt jobbat av dig!

    SvaraRadera
  9. Gör det! Du ser en smula "snipig" ut tycker jag ;-)

    SvaraRadera
  10. Å här kommer jag nyss uppstigen och trodde man skulle få läsa ett inlägg... ;)

    SvaraRadera
  11. Kunde dom inte sagt det innan du gjorde allt detta..

    Kram

    SvaraRadera