Leta i den här bloggen

fredag 20 maj 2011

Vad kostar en sovmorgon till klockan sju?

Jag önskade mig en sovmorgon - och det fick jag, ända till klockan sju!

Vad kostade det då?
Jo, det kostade uppehälle, partyparty av festande "latmaskar" som letade upp
min rygg och lämnade tydliga och värkande spår efter "partajandet".

Men vad är väl en bal på slottet värkande rygg
mot två extra sömntimmar en fredagmorgon?



Kan man kalla kulören på polisens uniformsskjortor för blåljus?
Eller är den mer "siren"färgad?

God morgon!



28 kommentarer:

  1. Yeesss!!!

    Stackare... Hoppas dom där latmaskarna ger sig av - plötsligt!

    Gomorron :-)

    SvaraRadera
  2. Äsch vad trist att du ska få lida för att du kramar kudden en stund extra...
    Jag hoppas som Ama, att latmaskarna ger sig av snabbare än snabbt!
    Godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Skönt med lite sovmorgon oxå :)
    Ha en fin dag vännen♥

    SvaraRadera
  4. Det var ingen rolig historia! Hoppas du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  5. UNDERBARA DU, ORD OCH KONSTELLATIONER.


    SITTER FORTFARANDE OCH VÄNTAR PÅ BLOGGARE, SEN JAG TVINGATS TILLBAKA TILL NYGAMLA MURVELINAS HÖRNA PÅ NYGAMLA METROBLOGGEN...

    F-N VAD DE TRIXAR!

    NU SKA JAG IVÄG TILL BYSTAN, UTAN DATOR. KRAM

    SvaraRadera
  6. 7!! den är ju rena natta det :)

    SvaraRadera
  7. Hmm...jojo..ingenting är gratis.
    Men nog fan kan det vara värt med lite smärta,bara man får sig lite sovmorgon.
    Tyvärr..du var inte först att kommentera min blogg. DÅ måste du kliva upp mycket tidigare ;)
    Jag har dolt kommentarerna så ni inte ska fuska :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Sova det är skönt det!

    SvaraRadera
  9. Ajdå! De lät inte bra.... Hoppas du kan skaka liv i latmaskarna igen, snappt!

    SvaraRadera
  10. eller varför inte "upp-med-händerna-blått" eller "pling-pling-blått"
    kramar

    SvaraRadera
  11. Jag blir knäppirriterad om jag inte kan sova när jag får :(
    Ha en fin fredag!
    Kraaam

    SvaraRadera
  12. sv: HA! Jag var visst uppe före stånden :-D

    SvaraRadera
  13. Gomorron...eh..jaha är det redan kväll.
    Kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  14. Vi kan byta sömnmöster ett tag, om du vill. Jag önskar att jag kunde få vakna tidigt om morgnarna & inte vara den tolvsovare som jag är. Jag förlorar så många timmar gent emot den som är uppe tidigt. En goo fredag :)

    SvaraRadera
  15. Klockan sju är sovmmorgon måste jag hålla med om, jag har nu sagt till Grabben igen "imorgon tar vi sovmorgon" och till svar får ja "Nä upp tiidgt" och ett glatt skratt ;)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  16. Sovmorgon.. Till sju bara?? Nä, du Stattinskan.. en sovmorgon är minst till kli 9:30 ;)
    Herregud. Klockan sju är ju jättetidigt när man inte jobbar ju :)

    SvaraRadera
  17. Ojojoj!
    Sv: Ville bara tacka för stödet
    ... Vi fick köpa torpet.
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  18. Latmaskarna bor hos mig oxå - konstant - men inte får jag nån sovmorgon ändå.....

    SvaraRadera
  19. Inte kul med sådana där latmaskar...ett elände! Men extrasömnen beukar ändå göra gott...Kramiz

    SvaraRadera
  20. Extra sovtimmar är hårdvaluta!
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Gomorron! Dags att stiga upp nu :-)

    Sist?

    SvaraRadera
  22. Tänk om ngn visste hur vindlarna går i din hjärna. Att du får till det till slut är en stor gåta. Kram

    SvaraRadera
  23. Onda ryggar ställer till med mycket...

    Ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  24. Den där masken gillar min rygg också.
    Jag behöver inte ens partaja för att den ska kunna komma krypande och boa in sig. :D

    SvaraRadera
  25. Sköööööööööööönt!!!!! Behövde du!

    SvaraRadera