Leta i den här bloggen

söndag 22 maj 2011

Så mycket som händer (och fötter)

men ändå ingen lust inget att skriva om!

Att skriva om att det varit ett satans oväder med blixt och dunder i Skåne, nä det är inget att pränta ner!

Eller att jag idag skulle göra mitt blonda hår liiiite mörkare och att mitt hår är som läskpapper och slutade åt den svarta kulören - men herregud, det tänker jag då inte alls skriva om!

Att vi har en blottare i huset mitt emot (boende för psykiskt sjuka) och att jag lovat att ringa sektionschefen på måndag (efter samtal från boende i vårt hus), känns inte heller som något bloggstoff!

Nä, nått sånt passar sig inte på bloggen så ...

det är som det har varit under lång tid på den här sidan ...

STILTJE
NADA INTRESSANT
och
ALLMÄNT TRÅKIGT

Japp, här har ni mitt "ickeinlägg"

Gokväll då - BLOGGLÖVERZ



15 kommentarer:

  1. Låter ju som en helt vanlig dag ;)

    SvaraRadera
  2. Låter ju som om du lever ett väldigt innehållsrikt liv=D

    SvaraRadera
  3. jisses va det händer grejjer hos dej,men blottarkillen där lät ju läbbig,va fint du har det i din blogg,
    kram

    SvaraRadera
  4. :) här händer det saker hör jag :)
    svart är också fint
    kramar

    SvaraRadera
  5. Heja på det är ju det du skriver om som är livet.
    Sköt om dig

    SvaraRadera
  6. BLott en dag, ett ögonblick du du tänker...nä usch va obegligt !

    SvaraRadera
  7. Ja herregud det var verkligen en tråkig helg du haft! ;)

    SvaraRadera
  8. Oj, här fötter det saker :)

    SvaraRadera
  9. Ah det hade jag ju glömt att säga, att jag numera bor i Malmö. mittemot en snygging till granne som har färgat håret nästan svart... :P

    SvaraRadera
  10. Det verkar som om ett ickeinlägg kan innehålla en hel del. Hur är det med fossingarna då?

    SvaraRadera
  11. Ja, ja...vad är en bal på slottet..inget alls upplyftande, alls!
    Men Stattinskan är :-D
    Du har...gumpen...full hör jag :)))
    Kraaam där i Tors åskerike...men visst har Han lugnat sig nu och lagt ner sin Hammare..både han och grannen. Väl!
    Kraaam igen.

    SvaraRadera
  12. Tänk det händer ingenting hos dej.... *ler*

    SvaraRadera
  13. men fy så stillsamt det var hos dig! gör du aldrig någonting? ;)

    det låter kanske inte som glamour men det kan vara bra ändå :)

    SvaraRadera
  14. "Bloggare såg svart i stormen när blottare visade sig" ...dagens rubrik på en löpsedel nära dig.

    SvaraRadera