Leta i den här bloggen

fredag 29 april 2011

Lättlurad

19 kommentarer:

  1. Eftersom jag inte går på den förklaringen har jag inga blåmärken. Kram

    SvaraRadera
  2. God Morgon!
    Så kan det gå..haha
    Kommer nog att bli en bra dag, fast klart det är jobbigt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha, fyndigt!
    Godmorgon min sköna!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fyndigt!

    Nu då....

    Det är Krönikören som provar nya vägar.

    SvaraRadera
  5. Aha, så anonym går bra, som mig själv blir det stopp. Hur ska jag tolka det?

    SvaraRadera
  6. Och utan url går det också bra. Då ska vi se hur det går med url.

    SvaraRadera
  7. Jippie! Nu får jag tydligen snacka hos dig igen!

    Du måste berätta mera om din nýa sambo, spöket. Spännande.

    God morgon!

    SvaraRadera
  8. ha ha ja det är minsann inte lätt att vara tung när man inte väger något!
    Önskar dig en härlig fredag nu Kram

    SvaraRadera
  9. HAHAHA! Den tar jag till mig!
    Förut har jag skyllt på att det är "nån" som möblerar om och flyttar på dörrhål och så hemma hos oss. Den förklaringen är det INGEN som går på :-)
    Gomorron!

    SvaraRadera
  10. Nu ska vi se om det funkar att skriva något här.
    Blåmärken på benen Hihi!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Här var fredags humöret på topp!
    Ha en fin dag1

    KRamar

    SvaraRadera
  12. Det förklarar ju mina egna blåmärken... hi hi !

    Hoppas du får en riktigt härlig och solig fredag !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  13. Det är charmigt att vara lättlurad. Bara man inte blir klassad som krokad :) Åååå Gösta mår bra? *asg*

    SvaraRadera
  14. Då förstår jag varför jag också har det, trodde annars det var för att jag åt Trombyl och ofta stöter emot. Kramiz

    SvaraRadera
  15. INga blåmärken på mina ben, alltså kan man vara lite stolt dårå :)

    SvaraRadera
  16. Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  17. Ha ha! Nu kan man dessutom kommentara här.

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera