Leta i den här bloggen

lördag 23 april 2011

Jag är en elak jäkel

Idag tänker jag inte bry mig om dig ett dugg!

Du får leva ditt eget liv!

Jag har andra, som just idag betyder så mycket mer än dig!

Och ska jag vara riktigt ärlig så har jag inte tid heller ...

Nä du bloggen - idag är du satt på undantag och jag kommer att behandla dig så styvmoderligt jag kan!

Snart kommer mina "kottar",
de små gökungarna som tog steget ut ur, som jag puttade ut ur boet hjälpte att få ett eget boende!

Här skiner solen extra starkt!


9 kommentarer:

  1. Det låter som ett bra beslut.

    Va' gla' ida'!

    :-)

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk!
    Gör du helt rätt i, skit i bloggen idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Glad Påsk på dig och de dina (oj det lät konstigt)!

    Här är solen också stor och varm.

    SvaraRadera
  4. Klokt! Och jäkligt sunt! :-)

    SvaraRadera
  5. Jösses,, stackars de kycklingarna som färgats!
    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera
  6. Lät som ett bra beslut du tog. Ha en fin påskhelg kramar

    SvaraRadera