Leta i den här bloggen

fredag 25 mars 2011

Jag är så jävla glad

på REN svenska ...

Min klient ... Nä, hon är inte min klient längre - ibland glömmer jag bort att jag har slutat det jobbet ...

Hur som helst så VANN hon målet i rätten mot poliskommissarien som sexuellt ofredat henne ... han som skulle "stödja" och vara henne behjälplig ....

Jag har haft kontakt med henne ikväll och hon är lättad!

Hur kan välutbildade människor, som dessutom valt att "tjäna" allmänheten vara så illvilliga att de utnyttjar människor i utsatta positioner????

Tvi vale!

Mina tankar är hos dig ikväll "L"!



Läs här




11 kommentarer:

  1. Härligt att känna sig nöjd! Ännu trevligare när det är av den anledningen.

    Du skrev hos mig om kon... Jo så är det. Barnen saknade honom nog i efterhand, men jag saknade honom redan innan han åkte :-)

    Ha en fin fredagskväll och en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Ett medastort Grattis!
    Jag mår också såbra när jag hör men dåligt när jag hör...också!
    Stackare, att drabbas av en sån jävla karl, brännas på bål skulle han!
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Äntligen får någon rätt mot överheten! Underbart!
    SV: Jaså du gillar min dialekt? Håller inte med dig - det låter för dj-ligt! Kram på dig. Vi ses irl igen i maj - eller? Kramar

    SvaraRadera
  4. Så härligt med ett rättvist beslut. Förstår att du blev glad. Synd du inte fick jobba klart med det fallet innan du slutade. Alltid kul att slutföra något som slutade så bra :)

    Ha en trevlig helg
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Så underbart! Jag förstår din glädje och gläder mig även jag! Kramiz

    SvaraRadera
  6. Grattis till L!

    Helt obegripligt att folk i såna positioner kan vara så äckligt svinaktiga!

    SvaraRadera
  7. Så härligt!!
    Det finns hopp om mänskligheten...

    SvaraRadera
  8. Så skönt! Grattis till L! Det är så otroligt lågt när de som vi ska kunna känna oss trygga med missbrukar sin ställning.

    Sv: Jo, det är hög tid att byta portal. Har bara lite svårt att bestämma mig till vart. Och om jag ska fortsätta till att börja med.

    SvaraRadera