Leta i den här bloggen

torsdag 17 februari 2011

Slutletat

En lampa - en som ska hänga i sovrummet  ... det har jag letat efter sedan i december nu!

Lite lagomt porrigt röd skulle den vara också (jaja, jag vet - i min ålder förirrar man sig ibland tillbaka till 70-talet).

Men så fick jag en snilleblixt, ja eller i allafall blixten från en klar himmel när jag stod där på löpbandet och försökte komma åt att klia mig under sporttoppen, precis där vid vänster skulderblad (gick sådär förrästen)

Om man tänker sig porrigt röd, ja då kommer man osökt att tänka på kondomer ballonger ... och vad kan man göra med ballonger och vaselin (näää, inte DET ... snuskhumrar!) ... och tapetklister?

Jo, man tillverkar en egen lampa!

Så, det är precis vad jag ska göra och sedan ska jag snirkla in en ljusslinga bland det styva (men herregud vad mycket sexanspelningar det blev nu då!) garnet ...

... men ...

Nu visade det sig att det inte alls var jag som kommit på den här "blixten" först - skit också, jag som tänkte öppna lampaffär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar