Leta i den här bloggen

fredag 4 februari 2011

Så skruvat det kan bli

Nu så har Stattinskan ordnat med skruvar som fattas (nä, det är fortfarande inte till min protes under pannbenet vi pratar om ... märkligt att ni är så trögfattade)

Tadaaam!

Både gångjärn och luckor på plats ...

... och tack för ingenting XXXLutz och puss i pannan till IKEA som fixade skruvar på ett par sekunder (till skillnad från "bläbutiken" som inte kunnat få fram dem på tre månader)

Ett införskaffande av det 6:e paret cykellampor lyckades jag också med idag

... så nu väntar jag bara på den att den 7:e "personen-som-inte-vet-skillnaden-på-ditt-och-mitt" ska norpa åt sig även dessa - men, här ska inte lämnas obevakat en sekund hädanefter - utan plockas av och på i alla lägen ... pilutta er, era kleptomaner!

Nu är jag lika slut som en fredageftermiddag och inväntar en fredagskväll som ska levas med råge!

... för är det någon som är värd en trevlig fredagkväll så är det jag!

... fast först lite snabbstäd "slänga-in-saker-och-ting-i-skåp-och-garderober-så-att-dom-inte-syns"...

Det, gott folk - det är faktiskt också att städa ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar