Leta i den här bloggen

måndag 21 februari 2011

Oj, vad jag kämpade

Jag skulle bara se det där programmet som sänds alldeles för sent för en kvällstrött superduperkvällstrött Stattinska ...

För att lyckas med "företaget" att hålla fiskmåsögonen uppe (jo, alla mammor har fiskmåsögon, det har Tjorvens mamma på Saltkråkan sagt) var jag tvungen att bryta mot alla principer, så det fick helt enkelt bli kaffe- och tedrickandehinkande under kvällen.

Så blev det äntligen midnatt och duktigt koffeinstinn la´ både jag och Gösta Kattfan oss tillrätta i soffan för att se programmet!

... för att sedan vakna två timmar senare utan att ha sett en enda sekund av TV-programmet - ogjort arbete om man säger så!

Kaffe och Hibiskuste är ju som bekant liksom "lite" vätskedrivande ... så sysslolös var jag inte resten av natten!

Jaja, nu vet jag i allafall hur det känns att vara morgontrött - trötta erfarenheter är också erfarenheter!

Japp, det var ännu en episod i mitt intressanta liv ... hrm!

Gäääsp på er ni fina!

www.blixman.bligg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar