Leta i den här bloggen

torsdag 17 februari 2011

Mer och mer absurt

Malmö Parkering blir allt fräckare i sin fanatism att göra stora vinster på så kallade felparkerade bilar!

Jag har sett dem försöka bötfälla en ambulans

en färdjänstbil för rullstolsburna

en flyttfirma

en motorhavererad bil i en korsning

Nu har man bötfällt en ung man som gjorde en hjälteinsats och försökte ta fast en apoteksrånare ...

Själv har jag fått tre obefogade böter - men trots att jag numera fotograferar mitt bilfönster och har haft bildbevis på att Malmö Parkering obefogat gett mig böter har jag jag inte haft skuggan av en chans att ges rättvisa trots överklaganden!

Ta bort provisionen och ge parkeringsvakterna en lön som ger dem utrymme att vara humana och istället skapa ett parkeringsklimat som vi kan vara stolta över i Malmö!

Det luktar värre sulfitfabriken i Väja - skit alltså!

Det här är nått för dig Janne Josefsson!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar