Leta i den här bloggen

torsdag 10 februari 2011

Men hörrni, det var som attan

Jag släpade ju med mig en jättepåse Hibiskuste hem till Svea när jag hade varit till Egypten ...

Den har legat lite på vänt om man säger så ...

Igår kväll var jag jättefrusen och trött skitslut av ledvärken så jag gjorde värsta storkoket och hinkade i mig ...

På skoj googlade jag "Hibiskuste" och hör och häpna ...

Hibiskuste

  • innehåller en mängd antioxidanter och antocyaniner och C-vitamin

  • sänker blodtrycket och blodfetter

  • tros bromsa tillväxten av precancerceller

  • minskar upptaget av kolhydrater - och kanske några gram på den förhatliga vågen ... som jag inte äger

och NU blev det fart på tedrickandet i en stor Stattinsk tvårummare mitt i Malmö!

Så ...

Jag skickar gärna lite dunderte till den som skriver den smörigaste kommentaren eller till den som kommenterar mest ...

Se så - kom igen nu! 

(min kamera strejkade så jag var nödd och tvungen att stjäla en bild från google - och det råkade bli Marianne. Hoppas hon inte blir allt för arg - hon fick ju i allafall en länkning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar