Leta i den här bloggen

lördag 5 februari 2011

Jag har fått order

av Helen att göra ännu en sån där "jäkla lista" ...

Eftersom jag har bloggtorka inte på något vis har några problem med att skapa inlägg ... de liksom får knappt plats i skallen ...

... men okej då ra´

1. Vem skulle spela huvudrollen i filmen om ditt liv?Madame Mim i Kalle Anka eller Lilla My i Mumindalen

2. Vilka tre saker skulle du ta med dig till en öde ö?
Bubbelvatten, bubbelvatten och en laptop med evighetsbatteri

3. Vilket uttryck använder du lite för mycket?
Jag tror liksom att det är "liksom"

4. Vilken känd person (levande eller död) skulle du vilja träffa om du fick chansen?

Dalai Lama

5. Om du var ett djur, vilket skulle det vara?
En björn, då sover man hela vintern och blir smal utan minsta ansträngning till badsäsongen

6. Vem var din första idol?
Jag ska ha sagt som liten knudd att jag skulle gifta mig med min pappa och att mina önskningar vad gäller bröllopspresenter skulle ha varit "tyggummi" och en Kalle Ankatidning.

7. Är du en Spara eller en Slösa?
Spara när det gäller mig själv. Slösa när det gäller andra.

8. Vilket var ditt favoritbarnprogram?
Kråkguldet

9. Vem är världens sexigaste man?
Är han född???

10. Vilka tre livsmedel skulle du aldrig ha frivilligt i kylskåpet?
Rostade kackerlackor, sillbullar och bläckfisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar