Leta i den här bloggen

lördag 15 januari 2011

Jamen då var det gjort liksom

Stegade in på reklamationsavdelningen på XXXLutz och förklarade situationen kring skruvarna till mitt sideboard - och var extremt övertydlig med att jag nu härsknat till över att fått vänta i två månader.

Jag berättade att jag var fullt medveten om att dessa skulle skickas från Österrike, men mig veterligen har de en fungerande postgång ... även om det är backigt och eländigt för brevbärarna som tömmer lådorna!

"Det måste ha blivit nått fel någonstans" - nääää, det menar du inte?

På måndag ska de ta kontakt med A(p)lplandet igen och det ska inte ta ytterligare 2 månader ... (hm, det tror jag på när jag har facit i handen)

... och vad gjorde jag sen då?

Tja, jag handlade upp de 250 kronorna jag fick som presentkort plåster på såren ... på sånt där "det-bränner-i-fickan-och-måste-handlas-upp-på-en-gång-grejor" ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar