Leta i den här bloggen

lördag 1 januari 2011

Inte helt sant

... jo, det där med den stora solen på min promenad - det var sant men promenaden blev inte särskilt lång för det blåste mer än ett huvud utan mössa klarade av!

Utsmyckad var i allafall staden - det måste bo otroligt många konstnärer här

Tror att den här konstnären heter Samuel Adams

... och en annan kulturell person - R Bull hade också bidragit mitt en av sina alster

Den här gynnaren kommer nog inte härifrån, det var någon fransk stjärna vars namn jag inte ens kunde uttala

Sedan finns det dom som far illa på en nyårsafton också - hittade denna knockade "uteliggare"

Tur att han var varmt klädd åtminstone ...

Sedan började jag känna mig fånig över att stanna var tredje meter och fotografera alla dessa fantastiska kreationer så jag stoppade ner kameran ...

Tur för er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar