Leta i den här bloggen

tisdag 4 januari 2011

Fått saker gjorda - tror jag???

Jamen nu så ... nu rasslade det till och blev saker gjorda (kan om jag vill)

Forex - check

eller snarare Forex och apoteket - check

.. jaja, jag vet - det är sådana "däringa" som man stoppar upp i slutet av kroppen - för den här männsikan har en benägenhet att kräkas upp tabletter eftersom en Stattinsk mage obenhörligt går ut i strejk när det gäller smärtstillande medikamentus

Stod och muttrade en hel del över hur dyrt det har blivit med Alvedon, Ipren, Magnecyl och allt vad det heter ... (näpp, varken Gambro eller Astra Zeneca skickar en check för gratisreklam)

men

... helt plötsligt stod jag där med en slutsumma på över trehundra bagis ...???

Någon måste ha lagt apotekets dyraste ansiktskräm i min korg när jag botaniserade bland hyllorna ...

Oooom ni bara visste vilka underverk denna kräm har gjort ... på bara några minuter liksom ... eller jag kanske borde sätta i linserna igen och landa i verkligheten?

Gokväll raringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar