Leta i den här bloggen

torsdag 27 januari 2011

Den skulle dräpas

Den där Orchideen ni vet, som varit död i två år, men som ändå fick flytta med mig till den nya lägenheten i november ...

Den som varit väldans styvmoderligt behandlad och illa placerad ...

Den som förvägrats vatten, vi kan kalla den Orchidee Askungen.

Nu var det tänkt att den skulle få den sista färden mot den slutgiltiga vilan idag.

(inte ett öga torrt förstår jag)

Ser ni den?

Nähä?

... nu då?

Svor en och annan ramsa eftersom jag faktiskt väntat i det längsta på ett livstecken - 2 år är en lååång tid för "någon" som inte har gröna fingrar!

Då ...  Dååå "Plötsligt händer det"

Nä, nu det blev fel bild - och den är inte ens min, för den har jag "tjyvat" på nätet ...

Tadaaam!!!

och Tadaaam Numero Duo

Svordomar, hot och anstiftan till mord lönar sig ... ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar