Leta i den här bloggen

onsdag 8 december 2010

När k(m)atten är borta dansar råttorna

... på bordet!

Jag begav mig ut på en vinglig cykeltur i snömodden eftersom det var så himla länge sedan jag plågade er med mina bildbomber - och man kan ju inte vara snäll hur länge som helst, även om julen står för dörren!

... fast nu var det bara ett liiiitet krux med den här cykelturen - kameran låg liksom kvar i den där nedsuttna soffan jag har därhemma och som numera har avgjutningar av en Stattinsk hängända!

Och vad händer då? Jo, en självkär och självupptagen Gösta Kattfan tar en massa egobilder med min kamera - när katten matten är borta passar en kattfan på minsann.

 

Och inte fattade han hur han skulle ställa in kameran heller

...

Jaja, det sista blev väl inte så dumt ...

Men herregud vad jag sitter och ljuger ...

Hör jag att jag är förlåten? Va?

Ja, för hur skulle jag annars få ihop ett inlägg från en totalt innehållslös dag?

Såg förrästen att Göstakatten försökt skaffa en egen blogg medan jag var borta ... KATTarinas krypin ...

Nä, nu tror jag minsann att tungan slant igen ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar