Leta i den här bloggen

torsdag 23 december 2010

... men VILKEN julklapp!!!

När jag öppnade min mail igår hade jag ett fantastiskt trevligt mail från en person som jag inte känner men som lämnat kommentarer lite sporadiskt på min blogg ...

"Jag vill bara tacka dig för alla underbara
inlägg här på ”Metro” under det gångna året.
Att du trots arbetssituation och ledvärk
orkat leverera alla dessa, både
humoristiska och fyndiga inlägg,
är snudd på oförståeligt men hedrar dig.
Jag hoppas att du orkar fortsätta ditt ”värv”
och förnöja oss läsare med dina pillemariska
inlägg även nästkommande år."

Tack Tommy, näst efter Egyptenresan är nog det här den finaste och dyrbaraste julklapp jag fått! (Tack också för ditt andra mail, det värmde väldigt mycket det också!)

Fick en bild också ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar