Leta i den här bloggen

söndag 14 november 2010

Tänkte

... och det är liksom inget skryt, utan jag tänkte verkligen åka ut i skogen för att bryta lite tallkvistar och binda fast på balkongräcket och sedan pynta med en ljusslinga ...

... men mina två navelsträngar hade tänkt lite annat.

Sonen behövde vrålåket och sötaste dottern fick jag på tråden ... ledsen, trött och fortfarande med värsta huvudvärken och dessutom hade Ollekatten spytt ner hela hennes säng och hon tog sig inte ens ur sängen.

Akututryckning krävdes av en moderkaka ... lilla jäntungen min!

När jag cyklade hem genom St Pauli mellersta kyrkogård så slogs jag av med vilken skillnad vi vårdar våra avlidna släktingars gravar.

Romska avdelningen

...

Svenska

... inte liiiika omhuldat ...

... om man säger så ... som man säger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar