Leta i den här bloggen

torsdag 18 november 2010

Man tager vad man haver

Klockan ett i natt fick den här klimakteriekroppen för sig att "Nu var det färdigsovet".

Satte så klart in en catfigh mot "den"... med hemsnickrade svordomar, chockade med iskallt bubbelvatten och knep igen ögonen så hårt att jag fick plocka ur linserna ... men nähärå, ingen sömn ville infinna sig ...

Min fiende klimakeriekärringen verkade vid 3-tiden vara oslagbar så jag fann ingen annan råd än att ta till det hårda artilleriet ...

Pofftjoff, så sussade både jag och klimakterielekamen som ett barn på några få röda ...

... fast det är klart, det var lite svårt att få bort spikmattan från ryggen efter tre timmar!

Men jag vann!

Gomorron alla morgonpigga och ni surmulna också för den delen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar