Leta i den här bloggen

söndag 21 november 2010

Lite affärsspring

Sonen bönade och bad, tyckte det var okej ... äsch jag börjar om ...

Jag tog mig helt enkelt friheten att följa med sonen med flickvän ut på lite julshopping idag, utan att fråga utan bara bestämma det så där över deras huvuden liksom.

Det var inte så svårt att vara kaxig i den frågan eftersom jag liksom hade en nagel i ögat på dom ... det skulle nämligen lånas en moderkakas bil!

Sonen slog dessutom på stort och bjöd på söndagmiddag ... på restaurang minsann. Tror den hette ... hette ... äsch, det började i allafall på McDo ... nånting!

Glittrig julstjärna och siffror till ljusen i adventsstaken blev det. Kanske inte mycket till shopping, men det passade liksom skitbra till min plånbok i allafall!

Appropå ingenting alls så tänkte jag ett tag sätta in en sjutillhållarlås på min dörr, men nu har jag hittat det ultimata "håll tjuven borta", istället för dyra låsentreprenörer ...

Bara att hänga på dörren och hoppas på att inte den blir stulen!

Hej hej tvättstugan

... jaja, jag tog fel på dag ... men man kan ju inte vara perfekt och felfri i allt ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar