Leta i den här bloggen

tisdag 30 november 2010

Det är JAG som är basen

Ni som hängt här inne ett tag vet ju att jag har en ganska lynnig och oberäknerlig sambo, som orsakat en del läkarbesök, penicillinkurer och hot om operationer - Ja, jomenvisst, det är käraste (det var kanske att ta till i överkant) katten Gösta Kattfan jag pratar om!

Men nu serni - NU är jag ensam herre på täppan i mitt eget hus ...

Jag har löst koden ... inte "da Vinci" utan kattkoden ...

Jag fräser, visar tänderna och spänner ögonen i den lilla ängeln jävulen när han får för sig att det är han som bestämmer och tänker sätta mig på plats med sina huggtänder ...

Och minsann blir han inte förbaskat obekväm, kryper under filten i soffan ... och SKÄMS!

Jamen så var det problemet löst - Får nog lägga till djurpsykolog till CV:et också!

Gomorron alla kattvänner eller katthatare om man så vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar